bevalling - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu bevalling - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

bevalling

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2012 | Filipijnen, Manilla



papaya groeien plank gas!! ze zijn binne 6 maanden al net zo groot als me mijself en ikke! zit ik op internet te kijken blijken ze sex te hebben fuck! dat wil zeggen manelijk vrouwlijk en bi.
gelukkig is het veranderbaar bij het weer hoe heter het word hoe meer vrouwtjes en zo als gewoonlijk geven die de vruchten.
de mannnen he je nie veel aan volgens ben kan je wel de wortels eten schijnd heel gezond te zijn en met de bi weet je het nooit. 
ben zij je heb allemaal mannen in je thuin!!! kut!! maar ik vertroude de boel niet heb ef you tube gekeken de vrucht groeid recht boven de stam van het blad in de vorm van een bloem 
yes!!!!! heb dus alleen maar lekkere papaya shiks in me groentetuin!!! top 

we gaan  trouwen! er moet nog wel wat voor gebeuren ik lees allerlij verhalen van lui dat het nie zo makkelijk gaat hier in de phils. maar daar was ik al me bekend (ambasade)
eerst maar weer eens naar haar ouders om papier werk op te halen wand alles is daar achter gebleven
ik kon niet eens een tiket boeken voor manilla want madam ben heeft geen id wat wel handig is als je gaat vliegen . en een boot tocht is maar 65 uur mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

op internet een cursis aan het volgen in opti trading had een boek besteled via internet maar die is nog ergens in het hellal blijven hangen denk ik wand ze konden het niet op het poskantoor vinden.
maar heb inmiddels een stady internet met nieuwe stick (veel beter dan de vorrige trouwens) die 65 graden schuin omhoog stond toen ben met computer en al uit de hang mat glee. Elk nadeel heeft zo zijn voordeel!!

me gitaar spel begind nu echt vormen aan te nemen wand me vingers worden soepler!! gister een uur lang lay down saly suffle en een uur lang ragee gipngel tot benelyn me verdwaast aankeek of ik er nu een keer klaar me was (ik heb hem bijna!!!) hij mot zo klinken luister aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhh neeeeeeeeeeeeee
laten we film kijken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm word weer niet gewaardeerd beetje jammer

gister is ook ons poesie bevallen (neeee niet die!!) we beschouwen haar maar als "ons" omdat ze er steets met ben dr vis van door gaat!! (voor wat hoord wat) gister beviel zo op ons bed!!! kut!!!! ben vond het maar niks en wilde de hele boel in ze geheel verplaatsen!!!! of ik ef een doos wilde halen!! en snel!!!!! (kut waar vind je die zo gouw!!!) toen ik terug kwam met gevonde doos lag de hele kamer bezaait met jonkies 
dr waren er een paar gevallen!!! (3) toen ik de boel in de doos had was moeders kompleet in de stres!!!
en wilde niet in de doos met een net er over bleef ze gelukkig toch zitten.
en kwam er nog een laat kommer uit met na geborte die nu om een voor mij nog duistere redene aan de was lijn hangt te drogen. alles heeft het wel overleeft en moeders maakt het nu goed!.  dat ken nog wat worden als ze zelf mag bevallen.





  • 20 Maart 2012 - 12:45

    Marleen:

    trouwen, wow mart, missie geslaagd zou ik zeggen. Worden we nog uitgenodigd op het feest? Haha

  • 20 Maart 2012 - 13:20

    Sandra:

    Heb je al een datum? Spannend allemaal...... Je komt zeker niet meer deze kant op of zit het nog wel in de planning? Spreek je snel weer en geniet er maar lekker van.

  • 20 Maart 2012 - 14:09

    Jeanette En Danny :

    okkieee... trouwen geweldig kom jij hierheen op onze bruiloft komen wij daarheen voor de jouwe hihih maar geweldig joh je hebt t goed naar je zin daar mooi

    laterzzzz ons

  • 20 Maart 2012 - 14:19

    Marjon:

    Lees bevalling, dacht nu al ;)
    Leuk een trouwerij Mart !
    Kom je nog deze richting op voor je gaat trouwen? Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt. X Gaan jullie in Nederland wonen of blijven jullie daar wonen, hahaha nieuwsgierig ! X

  • 20 Maart 2012 - 17:53

    Marian De Rooij:

    He Mart, gefeliciteerd met jullie trouwplannen, goed nieuws.
    Absoluut een geslaagde reis mogen we wel zeggen.
    Heb je je zwembroek nou al eens uitgeprobeerd??
    Gaan we jou en je toekomstige bruid ook nog eens ontmoeten of moeten we dan op reis??? Veel geluk!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: