zwanger - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu zwanger - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

zwanger

Door: mg

22 December 2012 | Filipijnen, Manilla

ik heb is ef zitten kijken hoe dat nou in zijn werk.ging bjj onze vier voetters nou zo ingewikkeld was het dus niet he!! in het midden van onze thuin! kont omhoog dr komt dan een of ander zwarte zwerver voorbij die met een aanloop van achter en hoop kabaal schaamte los onze vievoeter met dr neus in het gras bort. nog voor ik me koffie op had was de klus geklaard. neem nu ef ons homo sapiuns..... eerst volgd een blik op de kalender dan een strak geplande hilod.. ef voor de non philipinos dan komt er een veteraan uit een berg dorp langs om over de buik heen te vrijven opbrengst een rechte snelweg naar het ei inplaats de achbaan.de koste voor de zaat donor icl openbaar vervoer. dan moeten alle stoelen aan de kant geen dogie of standje 75 maar gewoon stantje plat op dr rug .vergeet het kusse niet anders loopt de hele de hele benbe via de ingang weer naar buiten. dan naar het voorbeeld kijken en mvr naa de daat ander half uur op de rug laten leggen . is je koffie al kout?? die van mij wel!! en oze poes is trouwens wel weer zwanger dogie is zo gek nog niet maar eerst maar weer wachten to de rode vlag is uitgewappert gr m