Ambasade - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Ambasade - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Ambasade

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2012 | Filipijnen, Manilla


Vlak voor de allerlaatste verlenging (had de papieren al ingevuld liep ik toch nog naar boven om te vragen hoe het na zat met die jaar visa (9g) na een vluge blik op het formulier zag ze mijn naam er weer niet bij staan!! ik zij het is op naam okkerse na noch een blik ja!! je staat er op helemaal boven aan!!! (had ook niks anders verwacht lol) dus het is geregeld??? ja!!! je moet hem alleen beneden ef inrollen.
met de naam van de person die het ging regelen in me hooft rende ik de trap af voor het geval ik het weer vergeet. Mener koekenbakker (geen iede meer hoe de hete) stond me al op te wachten en ik mocht me melden achter het glas. even later zat ik weer aan het buro van de mooie kont dame
met vriende lijke lach. ze keek me nu fronzend aan met de vraag wat kom je doen?? fronzend keek “ik terug kom me 9g ef inrollen!!. Ze keek me nog steets fronzend aan “das morgen ochtent!!!
owe!! wat heb ik nog nodig voor de inrolment? (heb mijn les wel geleerd) 6 fotos 2*2 en je paspoord + geld voor de fees ok ik melde nog dat het al door dada mantra was betaald maar daar wist ze niks van.

De vogende dag volgede er weer een vroege tocht in me lange hose richting down toun darvau
om half 7 stond ik aan de zij lijn van de snel weg op de jeepny te wachten van 8 uur (de eerste de beste) hij zat zowaar nie vol (blijkt dat de gemiddelde philip niet voor 8 zen nest uit komt)
hij kapte er alleen mee toen we net voorbij toril waren. het hele zootje most over stapen
op een ander jeebnie die allemaal vol waren het was dan ook inmiddels 8 uur
ik moest er 2 laten gaan maar bij de derde had ik prijs en hing ik wappernd aan het dak tot ulas toen ik binnen kon zitte.
Om 9 uur stond ik met me 6 photos klaar bij het lekker kont beuro, er moesten nog wel wat dingen ingevuld worden en er volgden nog een soord ondervraging.
warom ben je niet in je moneken pak? Eeeeeeeee (kut had ik niet op gerekend) tja ben momenteel ef niet aan het werk ! Werken ze dan??? Nou ik wel wand ik ben vrijwilleger daar! hij keek op het kontrakt waar met grote letters stond vrijwilleger bij ananba marga
ben je ook vegitarieer?? ja dat ben ik! wat eet je zal al niet dan? Geen vis geen vlees!
Worom niet?? het is een daat is van selfiesnes om een beest te doden voor je eigen voedsel en daar door krijg je een slecht karma (steek die maar in je zak) de dame keek hem aan met de vraag ben jij vegitarier?? warop hij most bekennen dat hij dat niet was worop ik zij ben jij vegie? Maar ok zij was dat niet hooft schuddend liet ik ze verder maar het formelier in vullen de ondervraging was wel gelijk afgelopen lol .
Er volgdn nog wat betaalingen en met een telefoontje aan dada mantra bleek dat er nog 6 duizend open stond het bleken er 9 het zal wel ik heb het deze keer maar gewoon betaald klagen heeft hier toch geen efext.

Daarna moest ik mee met en meneer die niet het ambasade pak aan had me naar een soord kleine behang tafel er lag een verf roller op, de plank werd zwart en darna ok me vingers!! die ik een voor en op een blaatje moest drukken veerbaast aan gestaart door de andere aliens die gewoon op hun 2 maande verlenging zaten te wachten. Na genoeg vingerafdrukken te hebben verzameld om iedere ongewenste mord zaak op te lossen (iedere vinger 3 keer) kon ik me handen gaan wassen met een stukie aangerijkt zeep. Weer aan het buro van de dame kreeg ik verschilende stukke papier en 5 opdrachten! ze moesten allemaal worden gekopierd. en er most er een worde ingevuld bijde zijde!! voor het gemak zette ze op de pagnaas er bij hoeveel keer. de vraag waar ik het kopieer aperaat kon vinden werd beandwoord met niet hier!! (dat dacht ik al) moest dus met de papier winkel naar victoria mal aan de overkant van de weg. Kon ik wel ef rustig het formulier invullen

ze wilde nog net niet weten hoe lang me piemel was! verder stond wel alles aangevingt
naam en adres (die wisten ze denk nog niet)
in te vullen bloed groep?? (geen iede ) o
lengte....... kleur ogen.........
race .......??mix white
build......... strong (kon het ef niet vragen)
complexion??? open gelaten
bij spouse (naam partner)
nog maar een keer okkerse.nl) want te veel open plekken valt op.
Bij terugkoms wert zonder een blik te werpen op me ingevulde form boel aan elkaar geniet.
er vogden nog een paar elektroniese vingerafdrukken nog 2 fotos staand met gedraad hooft
en een stempel in me paspoord (waar het allemaal om te doen was)
toen kon ik het gebouw uit liep zag ik nog net een ailien die een lange broek aan gemeten kreeg door het ambasade personeel en een dame met een sjaal voor een te bloot boven lijf
lekker makelijk de life regels met 30 graden +





  • 02 Februari 2012 - 07:04

    Sandra:

    Volgens mij kan ik je nu feliciteren. Een jaartje erbij?!! Geniet van al het moois.

    Groeten uit het kouwe kikkerland.

  • 02 Februari 2012 - 07:13

    Marleen:

    Een heel jaar, hoe ga je het overleven ;). Hier vriest het goed, dat mis je dan weer wel, haha.
    Marleen

  • 02 Februari 2012 - 12:02

    Danny Giesbergen:

    Zijn je badkamertegels er al af gevallen op de leidsevaart???hihi

  • 02 Februari 2012 - 14:30

    Koos:

    He witman, je complexion is wit. Ook al krijg je een 10 jaar visum, je blijft wit (voor daar dan) - wil niet zeggen dat je geen bruin leven kunt hebben...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: