Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2012 | Filipijnen, Manilla



Ef een cuabano jatte uit het orwoud van de buren.
we zagen hem all hangen toen we de tuin binnen liepen een overherlijke cuabano rijp en wel.
hij hing alleen aan de verkeerfde kant van de omhijning. Ik gebaar naar bhen om te helpen als we onder de boom staan blijkt de vrucht nog all hoog te hangen. En me stok is te ver weg . Ik ga in de algemene klim geit houding staan met inelkaar gevouwen handen en gebaar met me neus om haar voet daar in te zetten. Een lichte kreet en 2 sprongetjes later hankt ze half over me rug. De fundering trilt door toenemede verslaping in midden rif mede veroorzaakt door opkomende slape lach. Ze staat nu weer met bijde voeten op de grond
poging 2 is eeen variand van goliat en de dwerg de dwerg is opgeklomen tot klim get terwijl goliat ike dus haar probeer te bestijgen deze fundering begind all tezakken voor ik ook maar een voet van de grond heb als ik over haar rug heen hang zakt het volledig in en ken ik net op tijd me voeten weer op vast bodem zetten. de kuabano is voor als nog onberooert gelaten. bij de laatste poging bestijgt ze me van achter!! als er een been over me schouder hangt en ik de grootste moeite heb om de boel in balanse te houden vraagt ze of ik een ekstrra steun punt kan kreeren voor het andere been!! ik wapper wat met me hand aan de zijkant want ik zie niks terwijl bhen druk gebarend aanwijzingen geeft hooger!!! lager!! lings!!......
uitijndelijk zit ze. Met een uiterste kracht inpaning zet ik de boel recht ken je dr bij?? nee je moet naar voeren!! en ik moet staan! . Voor me staat een enorme struik doch gebaard bhen dat ik naar voren moet!!
als ik midden in een struik sta die tot ver boven mij oksels rijkt bhen een poging doet om te gaan staan voel ik een kolonie mieren lang mijn linker scheenbeen omhoog kruipen. Za hankt nu half in de boom en op me schouders. :he hem nouw??” ja wacht blijf staan!! ik hoor hem verderop en de struik vallen . Even later staan we weer naast elkaar trimfantelijk met onze wel verdiende cuabano
wat zal die smaken zeg!!

vanochten vraagt bhen waneer we nu eens met vakantie gaan?? na wat frons werk van mij staat het iede me wel aan het klinkt zo goed vakantie!! bij na vraag wat ze er presies me bedoelde blijkt dat ze weer eens ergens anders heen wil.

In de slaap kamer staat een laden kast die iedere morgen word bezet door een kolonie mieren die het frame met alle gaten er in als een geweldige broe kas dien alleen ben ik het daar nou niet zo erg mee eens na de zovelse keer het ding buiten te hebben gezet. Blijken ze het niet te leren ik kom er achter dat ze ook maar 2 dagen leven dus het is een onbegonnen zaak. Als ik wat onverholpen me nest uit kom zit hij weer onder ik sleep hem naar buiten trek hem uit elkaar en werp het ding tot volle vderbijstering van bhen zo de groenten tuin in!! (en wie zij altijd gooi geen plastick in de thuin!!) er volgt nog een schreew we geven hem wel aan antie!!!!!! maar het ding beland tussen de sla planten en breekt terplakken in 2
al spijt van mijn aktie raap ik du stukken uit de thuin het vald mee er is maar een gedelte stuk een zwijgende bhen voor de rest van de dag is het teken dat ik uit me slof ben geschoten.

Later beld bhen met der moeder en verteld het la verhaal haar moeder andwoord bezorgt dan mag je wel uitkijken straks belanden er nog veeeel veel meer dingen in de thuin!!
haar vader gooide vroeger alles in zee en ging het daarna ook zelf weer halen. Het ding staat nu nog buiten onder het mom van jij plurt dat ding de thuin je zoekt het nou maar uit ook!! this soms net dr moeder lol


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: