zorgen in parra - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu zorgen in parra - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

zorgen in parra

Door: m g

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2012 | Filipijnen, Manilla

zorgen
zorgen in een parradijs als deze zijn onderandere is me stok wel lang genoeg om me cocosnoot uit de boom te krijgen?? hoe krijg ik een ongewenste toe koe uit mijn apartement?
hoe krijg warm water in mijn net opgehangen douch construktie????.
ef uitleggen .

ik had al een construktie, de grote blwauwe plastic tank op een voet in het zonnetje gezet
om water op te warmen dat werkt buiten gewoon!! paar allu schermen er om heen en met een dagje zon is de tank voorzien van warm water.
ik had een plaatje gezien in een tijdschrift met een gieter aan een stukie touw, met de tekst een doushe kop nodig??
fuck briljand!! ik had alleen geen gieter wel een 5 zwart lieter tank....... dus!! eerst op een simple manier aan de gevel geknoopt maar toen ben zag dat ik het met een dun stukie tou wilde proberen was het komentaar al gelijk veel te zwaar!!! jaa weet ik (dacht het zelf ook al) maar ik ben ook nog niet klaar!! (altijd passend andwoord!! tip voor de mannen.. kan je bijna overal voor gebruiken maar niet te veel want dan valt het op) na wat denk werk en 3 meter ijzerdraat hing die aan het dak met een soort flush touw om hem te kantelen en een doch kop in de vorm van een dop met gaatjes.
naa een eerste poging om de volle tank op zijn plek te hangen had ik wel ef hulp nodig. wand 5 lieter water is toch net ef te zwaar om met 1 hand boven je hooft te houden en met de ander het ijzerdraat aan de spijker te bevestigen.

Met duidelijk nog niet zo heel veel vertrouwen in de okkerse construkties (ze weet nog niet hoe degelijk robust smimpel en goed doordacht deze construkties zijn) wert deze in gebruik genomen ze zijn stond hooft schuddend te kijken naar mij eerste prototype. ik moest met me volle gwicht aan de tank hangen om hem te kantelen waarna hij de verkeerde kant op sproeide!! ok heeft nog wat denk werk nodig!! na een half uur was de 2 verbeterde verzie een fijt. Het werkte perfekt!! als je tenminste alle touwtjes en ijzerdraat op de goede plek had zitten.
moest nog wel net ef te hard trekken om hem te kantelen maar daar heb ik ook al een oplossing voor.
Het was wel een werk om de hele costrukte weer los te halen om de tank te vullen en weer op te hangen, maar de volgende dag was ook dat probleem opgelost de zon scheen de hele dag op de tank en de hose van de spring well is net sterk genoeg om sochtens de tank te vullen!! nou hoor ik julie al zeggen ja dus bij ons komt het warme water gewoon uit de kraan tja.......
maar wie is er nu blijer met ze warme douch!!! lol

probleem 2
het gevecht met doe toekoe (soord lisserd) het beest is nog al luidruchtig in de nacht om het uur hoor je toekoeeeeeeeeeeeeeee toeka toekoe ka koe kakoe!!  en dan houd die ze muil weer voor een uur gek word je er van!! 
hij eet ook nog eens de kleine lisserts die dan weer goed zijn voor het eten van muggen 
dus vond ik het tijd om hem tot een verhuizing te dwingen (heb ik inmiddels wel ervaaring mee)
maar ook deze pinas is nog al strubbelig hij verbergt zich tussen de ijzeren platen en daar ken je nie bij. 
timmeren helpt nie
gister probeerde ik hem uit te roken maar ik ken niet bij het dak een vuurtje maken naast het huis werd niet op prijs gesteld door ben
this nog al droog en van hout.

dus had ik nu bedacht om een cocus schil die goed rookt onder de plek te hangen waar voor het laatste keer het geluid vandaan kwam. 
staande op het aanrecht maar afwachten en verdomt naar een 20 minuten kwam de schijterd kuchend en proesten uit zijn hol en liep vervolgens over het dak naar zijn andere schuil plek zonder rook. 
kutt!!

vandaag poging 2 hij zat weer op zijn faforieten plek ik had een net gespannen met stokken rond om zijn berg plaats en stond op een half gare trap klaar om hem met een stokie het net in te schuiven. ben stond aan de binnen kand zonder erg veel vertrouywen in mij brilajante plan (ze zijn nog al vlug) klaar met water op het aanrecht voor als de boel vlam zou vatten . hij kwam!!! hij  zag!! en?? ik schoof hem geheel volgens plan in het net (stond er zelf van te kijken!!) maar daar klom die met de zelfde gang ook weer uit  

poging 2 nu met verplaats bare rook pluim op stok (dat ge emmer met ijzerdraat was het ook niet)
met de stoken val nu aan de andere kant opgested, ben er naast om hem dicht te knopen .
ik weer met stokie op het wankelende stuk hout en???? well!!!. eeeeeeeeee ..............word vervolgd 


dus ik vermaak me hier wel weer 
 m en b en de gr van toekoe

  • 13 Juli 2012 - 18:07

    Dannygiesbergen:

    hey pik... veel ervaring opgedaan op die sanitair afdeling vanje ... mooie constructie... zo lux heb ik t niet :D

  • 14 Juli 2012 - 21:25

    Koos:

    Hee witman, heb je al geprobeerd tennisballen op die toekoe te gooien? Met tretorns moet het lukken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: