krokedile dundy - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu krokedile dundy - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

krokedile dundy

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2012 | Filipijnen, Manilla

Voor iedere scheet die hij laat heeft meneer een nany nodig om de viese lucht weg te wapperen


midden in de nacht klonk er ineens een schreeuw en daarna het gejank van een kat die langzaam het leven liet. We zaten allebij recht op in ons nest!! “what the fuck!! did you hear... maar benelyn keek mij al aan met een angs vertrokken gezicht. ok die heeft het duidelijk ook gehoord.
het is flafie!! (onze hond) mmmm volgend mij niet die zit vast aan de andere kant van ons huis en het geluid kwam duidelijk uit deze hoek. en als flafie blaft of gromt doet dat meer als 1 keer.
what was het dan wel?? tja alle registers van okkerse worden er bij gehaald en afgewogen
er van uitgande dat de kat opgevreten is kan dit dus duidelijk niet flafie zijn en ook rada is uigesloten die zijn bijde veel te sloom en te stom voor de uitgekookte kat.
ik kom eerst op een slang een grote die is een staat om een kat te veroveren en dan blijf ik steken op een krokodil dat is wel zoon monster die sniekie tussen de struikken gaat legge wachten tot het argeloze poesie te dicht bij komt en dan GRAAAAAAAAAAWE en het langzaam uistervende gejammer van poes als na gedachtenis. ik wilde gelijk naar buiten om te zien of ik het gelijk aan mij zijde had maar werd nog dringend verzocht te blijven legge tot naderende instrukties van de dame naast me. een half uur later besluiten we (veeeel te laat ) om toch te gaan kijken ik met me lege zaklamp en ben met het grote wako wako (monster) kapmes wat we altijd klaar hebben in de kamer
ik schijn wat in de ronte op zoek naar.... ja naar wat.... probeer uit te vinden waar het is gebeurd en te ondekken of ik een in repen geshurde kat zie slingeren maar niets van dat alles. het lecht er allemaal net zo bij als toen ik op de zelfde plek om een uur of 6 had staan pisse

aan de andere kant bij graham waren de lichten aan dus ging ik er van uit dat ze ook daar het gelluid hadden gehoord !! maar bij navraag bleeken ze televiese te kijken en bij de nanay ook het was ook pas 9 uur.
Clare wilde wel even pols hoogte nemen maar ik vond het maar beter dat ze op haar plek bleef banelyn wilde niet meer in het huis blijven maar na dat ik had gezecht dat ik niet van plan was om voor een krokodilletje me huis te verlaten kroop ze toch maar weer naast me in bed
de volgende dag naa een kort onderzoek bleek er geen spoor te vinden van de aanslag en liep de kat ook nog gewoon in de ronte hoe zo 9 levens!!

verplanten
het heet markotting ef uitleg je klimt in een boom waar je een aftakking van wil hebben je maakt een tak kaal smeerd deze in met modder een plastic zakje er om heen en walla een maand later he je een tak met wortels die je dan weer ergens andres kan planten en dan he een voor sprong op het zaatje wat nog al eens lang kan duuren

we hadden vast dag met fruit (fruitdag) ook benelyn deet me, om een uur of vier smeekte ze bijna om haar vis met korn maar ik hield vol als het donker is mag je weer eten. voor mij een makie ik ben een vast dag zonder water en eten gewend voor ben een kwelling om 5 uur zij ze laten we gaan markotting (ze was niet vooruit te branden) ik zij weet je het zeker?? ja ik mot wat te doen hebben ok
ik wilde de durain boom hebben maar die is nog al aan de forse kant en de eerste tak begind op een meter of drie
eerst zette ik me zelf gemaakte ladder tegen de boom maar deze was inmiddels door wijnig gebruik door een ander opgeiest,.de warte mieren hadden er een thuis basis van gemaakt en die waren het duidelijk niet met de verplaatsing eens. ze beten net ef te hart om hem tegen de boom te zetten en benelyn naar boveb te stuuren .
Dus zecht ben dan gaat ik wel op je schouders staan en dan loop je met mij naar de boom,
ik ben godver geen cirkus artiest riep nog maar bij gebrek aan een beter iede en een ben die al aan de klim begonnen was zat er niks anders op
ik stond tegen het huis en ben was net van plan te gaan staan toen ik de slape lach kreeg
(en ze had nog zo gezecht) ze ging direkt zitten het duurde ef voor ik de boel weer onder kontrole had en deet toen een voorzichtige poging om mezelf met ben op me schouders naar de boom te brengen toen we aan kwamen zij ze ik heb het mes nodig!!
ja kut dat lecht nog binnen!! als jij na ef blijft hange gaat ik ef een mes halen!!
ze hing gelukkig nog toen ik de spullen bij mekaar had en ik weer onder haar had plaats genomen.
met een bak bagger plasic zak en een mes en benelyn balanseernd op me schouders begon ze de tak vrij te maken.
Met me kop onder de bagger begon me rug inmiddels ook tegen te stribelen (of ie ef op wil schieten)
ze was klaar, ik zette haar weer met bijde benen op de grond. toen ik om hoog keek zag ik een stukie tak niet groter dan 10 cm met een blauw zakie er om heen. ik vroeg me hard op af of een zaatje planten niet neller was?
ze barste in lagge uit en zij ja kut jij stond ook nie stil dus dat was het enige waar ik zo snel ef bij kon lol
poging 2
onder het motto je ken de boom in met je markotting!!
(lekker zoon geile klim geit) ze zat nu op een meter of vier van de grond!! , ik balensserde ondertussenmet met een lange stok om de emmer bagger en het mes aan te geven
na een half uur bengelde ze weer onder aan de boom. en kon ze via okkerse pilaar weer naar benden
met een laatse wandeling door de tehuin in het donker ging ze ook nog ef op de poot van een kikker staan die luit kwakend en sprinend ongeveer net zo hoog kwam als benelyn die er alleen kwa stemgeluid wel ver boven uit kwam. And then Dinner time,,,,,, ijndelijk!!













Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: