benelyn - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu benelyn - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

benelyn

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

25 Oktober 2011 | Filipijnen, Manilla

Bij thuis komst had ik Inmiddels wel de dokters pille doos leeg gevreten die van mij en de verband trommel (gebruikt). was mijn voet geslonken tot maatje 42 en kon ik er ook weer fatsoenlijk op lopen waar zoon surf trip al nie goed voor is.

Benelyn 2
na inmiddels een paar weken verder zijn benelyn en ik gesinaleerd al zoenend hand in hand en dus nu ook beter bekend als cople!! ze leeft nog steets in de slaapkamer van camilla (dochter graham) samen met de mate en de nany. soms kruipt ze bij mij in bed maar dat is niet toe gestaan dus van korte duur (wel erug lekker)

Gamilla
das de dochter va graham
dat kind is bijzonder.... bij de hand.... en verwend!! ze verslijd nanies bij het leven je moet ook nog alles uit de buurd houden ik had een plante bak gemaakt en vol gezaaid zecht clare kijk maar uit hou het uit de buurd van gamilla andrs gaat zij er me aan de haal. Ja dacht ik bij mezelf dat zal ef lekker worden!! moet ik mijn spullen gaan zitte opbergen!! de kleine draak moer er gewoon met dr potjes van af blijven! na dat we met zij drieen de bak hadden gemaakt en volgezaait en ik wat insturkties aan gamella had gegeven (afblijven!!) begind ze het te leren ze weet inmiddels wat de spulltjes van ome martien zijn en daar blijft ze dan ook keurig van af (we komen er wel. Ze schreewd soms (met enige regelmaat de hele boel bij mekaar als ze dr zin nie krijgt. Iedereen springt dat overend om de kleine draak stil te krijgen meestal houd dat dan in dat ze dr zin krijgt. Ik had al vaker gezecht tegen benelyn jullie zijn allemaal onder comando van de draak! als zij zecht spring!! dan vragen jullie hoe hoog?? daar komt dan nog bij dat graham en clare vinden dat als de kleine huild dat je dan niet goed voor haar zorgt (zucht!!) een moeilijk pakketje zal maar zeggen

dikke nany 65 was 24 uurige voed vrouw en speel bal en entertainer tegelijk maar benelyn was al de gene waar ze haar zinnen op gezet had. Als pa en ma de deur uit gingen werden ze vrowlijk uigezwaaid .maar owee als ik met benelyn de poort hadden berijkt voor boodschappen buiten de deur. Dan kwam ze met haar faforite handles merk, Benelyn keek al verschrikt op maar ik wist haar toch te overtuigen dat het een mooi staatje tajater was. we liepen door maar ze hobbelde door het hek achter volgd door bolle nany 65 met haar armpjes naar vooren luid schreeuwnd om opgetild te worden!!
ze wert op tijd gevangen en we konden toch onze weg vervolgen. bij tuiskoms was er weer niks aan de hand
de volgende dag begon de strijd weer opnieuw elke keer als ik ook maar in de buurd van me mijs kwam wurmde ze zich er tussen onder het motto opzouten ike eerst!!


































  • 25 Oktober 2011 - 17:45

    Sandra:

    Ja ja mart, opvoeden.......
    Je bent er al een beetje mee bezig en nu merk je misschien wel hoe zwaar het soms kan zijn. Je krijgt er ook zoveel moois voor terug.
    Geniet er lekker van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: