flafie (de hond), benelyn en ikke - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu flafie (de hond), benelyn en ikke - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

flafie (de hond), benelyn en ikke

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2011 | Filipijnen, Manilla

ze keek me zeer geweldadig aan en duidelijk niet gesteld op mijn aanwezicheid.. ik liep er eerste nog wel met een boog omheen maar dat gaf ik snel op wand het was te ver omlopen. bij poging 2 had ik flafie aan me hiel hange!!! (kut) en most buiten het berijk van het touwje zien te komen voorall mvr flaf is een keer los wilde laten.
In de keuken maakte ik samen met moeder lola de 18 jarige schone en de oude baas de schade op. Lola smeerde er wat allec
kehol op, de 18 jarige benelyn bleef me maar lief in de ogen kijken terwijl de oude baas met een welgemikte fluim het tovermidel uit het jaar 1524 nog maar eens van stal haalde, gelukkig wel allemaal met de beste bedoelingen.

de volgende dag wilde ze me naar het ziekenhuis brengen voor een prik maar ik heb het niet zo op ondefenerbare goedjes. ik heb zo mijn eigen meliesein kast . wel was ik gentreseert in de jonge dame en infoormeerde is bij clar die de volgende dag met de hele afgeladen pik up het terein op reed wie de jonge dame was? het bleek haar nigje te zijn luisterend naar de naam benelyn.
Ze wilde wel voor me infoormeren!! dus liet ik het verder maar aan haar over vrouwen regelen dat soort zaken altijd zeer effiesend is mij ervaring.

de volgnde dag was er een zwem partij aan het strand waar een maat van graham ook was uitgenodicht genaamt rodny. benelyn en clare zorgden voor het middag eten wat ze tegen een uur of 5 is kwamen brengen. Sochtens had clar al laten vallen dat benelyn wel gentreseert was maar dat ze dacht dat ik met haar was getrouwd lol. Op het strand bleef ze uit de buurt van mij dus ik most zelf de stap ondernemen. ben inmidels wel wat gewend dus liep zonder schroom recht me doel af ze had een kleine op haar schoot dus een mooie gelegenhijd. het gesprek verliep prettig al was ze wel zichtbaar nerveus. Nadat ik haar uigenodicht had voor een korte wandeling langs het strand waarbij ze de kleine achter liet kwam er een goed gesprek op gang en was ze op haar gemak. Ik had inmiddels haar telefoon nummer en een date voor de volgende dag in de poket. Op de terug weg liepen we vooruit met zn 2 en pakte ik haar hand (Tis allemaal nie zo moelijk)

de date
de volgende ochtent zetten ik zoals gebruikelijk mijn bijde voeten naast het bed mijn linker had het normale okkerse formaat maar de rechter leek to echt meer toe te behoren aan een veel dikkere soortgenoot maatje 48. Als ik er op sta blijkt het ondefenerbare lichaams deel wel degelijk bij mij te horen. Met moeite berijkte ik de plee en keuken waar ik verbaast wert aangekeken door graham.

Gaat lekker!! ok lola en benelyn zagen me strompelen en begonnen weer over het ziekenhuis zelf vond ik het nog steets niet nodig maar om de rest van het dorp maar te gemoed te komen ging ik toch maar naar dokter 1 daar wert zorgelijk gekeken maar niks gedaan most me eens bij het ziekenhuis melden. Met graham benelyn en nog een andere dame belanden we in toril. Graham vertrok my afzetend bij de markt. ik liet me maar lijden door de 2 dames die dr zichtbaar ook nie veel raat mee wisten. We namen en scooter en belanden eerst bij een dieren dokter ik bleef demostratief in de zij span zitten!!!. onder het motto ga iets nie goe! daarna belanden we wel in het ziekenhuis na een gesprek met de dokter was me gevoel er niet veel beter op geworden. Zijn eerste vraag was namelijk hoe is het met de hond?. Terwijl ik wat ongemakelijk naar benden keek krabelde hij wat op en briefie en most ik 7 spuiten gaan halen en nog eens 5 als de hond het lootje legde.
Ik prbeerde het terug te lullen naar 1 maar de dokter stond op 7 bij de apotheek deed ik nog een poging en wist ik het om te buigen naar 3 wand die andere had ik zogenaamt al lol
ik vroeg nog wel wat voor spul het was maar wist het andwoord all (dat weet niemant!! verder als dit heb je nu nodig kwamen ze niet ) enmaal buiten was ik een pille doos en verbanttrommel rijker en me touwtjes portomene een stuk lichter. De pijn was het zelfde als voor ik naar binnen ging alleen nu had ik 3stijve ledematen. (nee niet die!!) (all u wel!) (benelyn had wel een erg lekker strak broe) (neeeeeeee)
De date verliep toch noch redelijk wand als ik eenmaal een tijdje liep kon ik normaal het strand berijken alleen als ik dan weer een tijdje zat begon het weer opnieuw en dat bleek later ook nie zo bevoordelijk te zijn voor het herstel. Maar om na de hele tijd met je poot omhoog zitten tijdens een aanzichtkaarten uitzicht met een 18 jarige spring in het veld op je schoot is ook zo wat.

Fuking 2 weken verder tering pluris!!
(ef ontladen) heb ik een surf trip achter de rug op een bounty eiland!! met golven maar ik mocht nie te water niet en ook niet over het zilveren strand lopen. de kwakzalvers van het surf sqadron hadden een kokesnoten goedje laaten aansmeren Maar ik kon er niet de zee mee in.

op het strand hadden we maar 2 tenten en 4 gezinnen (pak en beet) ik vroeg me dus all af wie waar ging belanden maar duidelijk was wel de 2 tenten voor vrouw en man waren bestemt. Aangezien ik benelyn had tuisgelaten belande ik dus naast de tend samen met de jongste zoon jim. we besloten maar om in de truck te pitten. De kei harde te smalle bank De enorme hitte en een jim die met een doffe dreun de truck uit speerde maakte het er niet comfertable op. een uur later speerde ik ook de truck uit met de zelfde dofe dreun (een of ander raar groot beest) en most ik met me laketje onder me arm ook op zoek naar een andere plek. ik zag jim al naast de tend legge maar het regende dus besloot ik toch maar in te gaan op de uitnodig eerder die dag om bij de gasten te pitten.
Het was een houte zeg maar open hut met 2 banken aan de zij kant voor de rest was het een stalage met een riete dak en een oerwoud van hangmatten .
De 2 nacht volgde ook jim mijn voorbeeld en we huurde een hangzak die vlak naast elkaar kwamen te hangen op de all overvolle balk. de stellage bewoog op het zelfde ritme als de nacht er voor.
Bij na vraag de volgende ochten aan jim of die ook zo veel last had van de ritsmice bewegende stalage verwees hij me naar een krabbende kut hond op een van de banken die nog steets zijn vlooien sircus in het gareel aan het zetten was. Ondertussen luid lachend om mijn bevinding, die van een sex verslaafde rukkende surf boy en mijn verbazende annaliese dat ik het al zo knap vond dat die het de hele nacht vol hield!! lol

na 2 dagen was ik een soort manke guitair surf goeroe die in de riete oer hut zijn sterke verhalen vertelde. En zich ten goed deed aan cocusoten en de fruit handel het eten blijft een goed tijd verdrijf op een bounty eiland in de phils!!. de heren wilde een hogere golf Dus wert de bus leeg gehaalde en vervangen door surf planken en manke okkerse op zoek naar een betere plek. Uuren werd er in de ronte gereden!! maar bleken de golven op alle plekken van het zelfde mini formaat . Op de terug weg met de moet al in de schoenen wert hals over kop de outo aan de kant gezet en rende de heren en dame naar de zee voor de opkomde vloed en de plotseling hoge golven en bleek de trip toch nog geslaagd

de vrouw van rodny had besloten om huis waars te keren na dat we uitgeput weer op onze plek waren beland. en in dit geval is vrouw wil wet! aldo ik haar nog heb proberen te overtuigen om het tot morgen uit te stellen zodat we op ons gemak uitgerust konden vertrekken maar dat mocht niet baten. Met geen van de heren berijd om te rijden in het donker! werden de truck sleutels aan mij overhandicht (dacht het niet!!) dus wert rotny unaniem aangewezen om de terug reis in te zetten.


  • 03 Oktober 2011 - 06:40

    Marleen:

    Dus ook daar geldt regel vrouws wil is wet, haha.
    Hier is het ook zo slecht nog niet want afgelopen weekend, zon en 22 graden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: