accchhhhhhhh ef bij praten!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu accchhhhhhhh ef bij praten!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

accchhhhhhhh ef bij praten!!!

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

13 September 2011 | Filipijnen, Manilla


zit inmiddels in iniwayan!! en gaat samen wonen! lol
vergt wat uitleg zeker??
na komt die dan hey de yoga center heb ik inmiddels achter gelaaten was wel een beetje klaar met de heledag mediteren en me in bochten vringen om uit een ingewikelde yogo pose te komen.
dus wert ik door graham partner in spee opgehaald. me hele hut inhoud op de achterbank geleegd om het naar sasa te verplaatsen waar ik een kamer van hem heb gehuurd.
Het verliep niet helemaal vlekeloos (hele maal niet!!) halverwegen zat er roest in de tank en das meestal nie zo heel goed. maar gelukkig was het prbleem bekend bij graham! alleen had die er nog gen fuck aan gedaan. Onder het motto Hij rijd... toch? Dus most ik douwe bij de stoplichten halverwegen de druke kruising, en op de land weg berg op toen de al achteruit begon te boeren (kut zooi!!)
boven reed die weer maar benden gaf die de geest vorgoed vorang en moesten we hem toch maar een zij weg in dowen en achterlaten.
mij hele hebben en houwe wilde ik niet zo maar in de outo laten zitten. Maar het paste voor geen meter in de treisikle (brommer met zij span) die wel handel zag in 2 ramp toeristen. onze outo was beland voor de deur van een dronke bewoner, die zijn beklag kwam doen en me teen geld wilde toen ik en graham uit de auto stapten. We stonde wat verbijsterd zijn verhaal aan te horen en besloten maar net te doen of we het niet begrepen (hij sprak nouwlijks engels) een taktiek die ik wel vaker gebruik als ze weer eens wat van me willen hebben. terwijl ik in de achterbak hing om mijn spullen veilig te stellen. Stont de droken mede bewoner de auto naar voren te dowe. Graham probeerde ondertussen wanhopig achter het stuur weer leven in zijn “trouwe” viervoeter te blazen. Net op het momend dat de dronkaard beweging en het verhinkel begon te krijgen sloeg die aan .! Hij lazerder bijna voorover toen we vol gas achteruit de weg op peerde, We reden weer! . en!!We haalde sasa! (vraag niet hoe) ik regelde de alarm lichten als we weer eens stil stonden en uitijndelijk kapte hij er weer me maar toen stonden we voor de goede deur.

Sasa was heeeeeeeeet druk stoffig en klein, we sliepen eerst met zijn 4 in een kamer van 4 bij 4 omdat de mijne nog niet af was. clare maakte overheerlijke otes (een heete brij van soort haver) die ik alleen weg kon krijgen met een berg fruit en melk. kwam in de knoop met me ochtend flora want het lag zwaar op de maag en er was niks om te vegen (op de plee rol cartonetjes na dan) en niks om te spoelen (water tank was lek)
de plek is in aanbouw maar bij graham raakte het geld op toen de aan de 2 verdieping begonnen was
boven was er dus gelukig wel genoeg plek om je was op te hangen.
De beetje verwende kleine meid van graham kon alleen slapen met de tv + geluid en alle lichten aan. de rest van de nacht waren ze dan bezich om die apperaten weer uit te krijgen zonder dat ze het op een schreewen zetten. gelukkig had ik nu wel me eigen room met zonder raam en geen vantilator.
na 2 weken vond de hoog zwangere clare dat het niet langer kon er most worden verhuist en wel per dirext !! ik was voor uit gegaan ivm met de water handel die we aan het opstarten zijn. hij heeft namelijk een bron gebort in zijn tuin waar het water 24 uur per dag zijn tussen de planten door stroomt. Terwijl er in de omgeving mensen zitte te sterven van de dorst. Ik zeg daar zit wel handel in! dus was voor uit gereist met de shouwfeur om is wat vaten te vullen. Terwijl clare de heel pik up treuk aan het vol gooien was liep ik en de inwaayan farm spring water te drinken en cocusnoten uit de boom te hengelen.

benelyn
de moeder van clare was in inawaayan en ook en een mooie 18 jarige jonge dame Ze keek wel geintreseert en lachde heel lief verder nog niet veel aandacht aan geschonken. had het te druk met flafie de hond die vast zat aan een stukie tou presies tussen het loop pad van mijn kamer en de keuken. Ik denk dat we nog wat we nog wat recht te zetten hadden van een vorg leven wand ik was me van geen kwaat bewust, liep zorgeloos langs het touwtje met de hond.
word vervolgd....

  • 13 September 2011 - 06:36

    Marleen:

    wat een cliffhanger, hoe zal dit aflopen? Al voel ik wel een beetje waar het naartoe gaat.

  • 13 September 2011 - 11:53

    Geraldine:

    Hoi Mart. Nou je verhalen blijven spannend en heel entertaining maar wel moeilijk te lezen; een puntje of een komma af en toe zou wel helpen. Ik hoop dat je het naar je zin blijft hebben daar. Erika vertelde dat je daar blijft wonen. Enige plannen om ons een keer te bezoeken? Sucess met het samenwonen en blijf lachen. xxx

  • 13 September 2011 - 11:58

    Marjon:

    Hey Mart, begon me al zorgen te maken!
    Maar contact met Connie verloopt goed dus geen zorgen. Wat een verhaal ben reuze nieuwsgierig, had al zo iets gehoord van een nieuwe liefde.Wacht op vervolg.

    Gr. Marjon X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: