een monk is ook maar een monk - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu een monk is ook maar een monk - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

een monk is ook maar een monk

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2011 | Filipijnen, Manilla



dr is wat opschudding (stress) in het moneken huis!! want er is een dada aan gekomen die wat exsames gaat efnemen. Het schijnd nog all een hoge pief te zijn in de organizatie!! hij heeft de leiding over alle dada en didi (vrouwelijk en manelijke yogi trainers. ik maakte ook kenis met hem allen op de okkerse manier. ik had wat problemen met de internet verbinding! zat de avond er voor start klaar om met moeders te web cammen met 2 computer en drie internet verbindings mogelijkheden maar niks werkte!! ook het kasje van dada niet!! wat het de dag er voor nog prima dee
dus loop ik me kamer uit met een start klaar verhaal en zie de goede man net ze vuile was buiten hangen. Hij heeft net als dada mantra ook een lange grijse baart grijs lang haar en zijn oranje pak aan dus ik steek zonder goed te kijken gelijk van wal met me verhaal over verbinding die niet werkte en dat iemand het singaal heeft gehekt en en dat er een ander singaal is waar ik alleen kan inloggen met een wacht word en dat we moeten bellen!!
verbaast gade geslagen door de dada die van nog geen toeten of blazen wist maar me wel het hele verhaal liet afsteken (dr was ook niet tussen te komen) om daarna te roepen dat ik dat maar ef met dada mantra moet overleggen!!. Ik kijk de goede man nog eens exstra goed aan en kom dan ook tot de konkluzie dat ik niet de juste persoon voor me heb!! en volg mijn weg naar de kamer van dada. Daar het hele verhaal nog een keer op tafel gelecht maar onze computer neut dada haakte al af bij het word hekken dus er was geen beginnen aan en zijn computer werkte nog prima.

Door dat de exsames zijn lopen er wat moneken op eiren... al merdere malen op het ochtend gesprek vraagt dada mantra en?? heb je de sanskrid al geleerd?? en ik hoor elke keer het zelfde andwoort of beter gezecht ik ze het flauwe lachje en het naar benden wijzende hoofd!! dus ik ben benieuwd!!
er werden ook wat dingen aangescherpt voor de komst van de dada er liep namelijk ook een bolle monk waar van ik me twijfels had of die wel seriuus met ze vak bezich was.
ik vroeg de eertse keer toen die gitaar zat te spelen aan hem hoe het was en of het hem beviel?? en het eerste wat die zij is.... ja this wel leuk..... maar ik verveel me te pletter!!.
Na heb ik eens op het roster van die gasten gekeken! en ik verbaas me eigelijk dat ze nog tijd hebben om te pissen!!. jesus! en hij verveeld zich te pletter??
er wert door dada mantra aan hem gevraagt en?? hoe zit het met je assanaas?? hij zij ja gister kon het niet wand dr waren dames in de hal bezich met de les! warop dada zij ja je ken het ook doen als ze dr niet zijn ze zitten er niet de hele dag!! voor de goede orde ik heb in de2 weken dat ik hier zit hem nog nooit 1 assana zien doen!! ik vroeg me al af of hij een uizondering was! of bijzonder assana verlof had. de volgende dag rolde hij ze yoga mat uit zette een stap naar voren ik dacht nog wat zal die gaan doen?? maar hij twijfelde schudde zn hooft zette ze voet weer terug hij pakte zijn uit zich zelf oprollend mat weer beet en verdween voorgoed.

Er wort sochtens om vijf uur altijd gestrart met kirtan en meditatie tot 6 uur dan gaat de vlag uit en begind het rooster.
meestal kom ik ook om vijf uur! soms om half zes! en soms als de vlag al wappert....
gister kwam ik om half zes,, en zag ik de amirikaan die altijd heel bedreven is en altijd optijd in eens buiten lopen?? ik vond het al vreemt maar ik ging toch de hal in waar de heren al aan de meditatie waren begonnen. Daar na nam de nieuwe dada het woord!! hij zij dat er een voorbeeld was gezet (de buitenlopende amirikaan bleek 2 minuten te laat te zijn geweest) en dat als je niet om 5 uur binnen ben je geen ondbeit krijgt! en allen water mag drinken met sitroen tot 1 uur! met een schuin oog keek hij na de enige gozer zonder oranje pak!! en dat geld voor ieder een!!
oweee........ wort het toch tijd voor een grotere broot trommel!! de amirikaan liep wat aangeslagen rond... hij zij dat die most pissen en daar door later was!! ik zij dat is altijd zo als je je aaaaaaaaaaaaaltijd netjes aan de regels houd!! dan zal je zien dat als je dan een keer 2 minuten staat te ouwehoeren,,,, dan komt de baas langs!! en die zecht er dan ook nog wat van!! het lijkt soms net op werken,,,,, in de gamma!! lol


  • 18 Juni 2011 - 10:59

    Sandra:

    werken?? weet je nog wel wat dat is....
    Ander kom je even terug kan je in de gamma je yoga ervaringen delen, want volgende week is de balans....
    Dan kunnen we allemaal wel wat rust gebruiken. hahaha

  • 18 Juni 2011 - 22:45

    Nouwe.......:

    nee dank je!!lol om iedereen in de gamma in balance te krijgen daar is zoooooo veeeeeeeeeeeel yoga en meditatie voor nodig!! daar moet ik heb ik echt meer tijd voor VRIJ maken!! LOL

  • 06 Juli 2011 - 20:55

    Sandra:

    He mart,

    Even terug komen op je yoga en meditatie.... het is toch door gekomen. Hahaha de balans was namelijk 1 week verzet. Bedankt hiervoor, want nu was ik er niet. hahahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: