dames!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu dames!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

dames!!

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

03 Juni 2011 | Filipijnen, Manilla

Zo nou julie vragen je af hoe het zit
hoe zit het met de dames??

dat kan ik je wel vertellen!! de laatste dagen heb ik wat aanpassingen gedaan in me ochtend ritueel.
begon wat eentonig te worden dus heb ik er maar een eigen e.f.t op los gelaten.
om te kijken of dat ook werkt
geld stroomt inmiddels toch al binnen.

Te tex (een gedeelte er van) luit als volgld
(voor de nonos op e.f.t gebied brat yeats you tube)

I yuse to talk end feel comfortable around a butiful sexy women 
I yuse to having sex with butiful sexy confided women 
And I completely love and except my self 
I yuse to be comfortable around a butiful women 
I yuse to feel good around women 

Wat denk dat er gebeurd!!!

Ik zit wat te mailen op een dating site en stuur een bericht naar sexy girl 2008
Zag er wel lekker uit om het zo maar ef te zeggen 
En single wil kinderen het complete plaatje 

Krijg eerste een bericht met dank je (had gezegd dat haar lach me een goed gevoel gaf vandaag) 
En ik denk jo ik gaat gewoon vragen of ze wat wik drinken in de mall dus zo doende. 
Krijg ik een bericht terug ja morgen!! (van de week ) dus ook ik heb gezegd 3 uur en de g mall 
Kom ik daar aan om drie uur kan ik haar niet zo snel vinden this nogal druk en een foto is altijd anders
Maar als ik zeg dat ik bij de ingang van de boekshop sta komt me daar toch een dame op me aflopen!!! Tham!!!!! jesus!! Halleeeeeeeluuuuuuuuuuuuuujaaaaaaaaaaaaaaaa!! 
Ze kijkt naar mij en ik vraag of ze angelyn heet en dat blijkt zo te zijn.
ik neem haar me naar boven want mot nog al nodig naar de plee en daar wacht ze keurig tot ik er weer ben.
(duurde lang!! wand alles was bezet)
ik ben lekker met haar aan het teasen en ik voel dat ze heel snel op haar gemak is we drinken wat in een ander restaurant. ik wil eigenlijk naar de film maar dat word te laat dus gaan we om een uur of 5 weer onze eigen weg. ben nog niet de straat uit of ik krijg een berichtje dat ze het wel erug gezellig vond
En heb er vanochtend ook al weer 2 gehad lol

date 2 (sexy girl was nog niet to aan een ralatie)
is een sweet girl!! we spreken weer af in een mall dit keer de sm!! voor heen een uitstekende mal om af te
maar dan willen de dames naar de g mal in de city.
en nu ik daar vlak bij zit willen ze naar de sm!! (zucht )
ik zit nu aan de andere kant van de stat en we hebben af gesproken om 12 uur
om 11 uur ren ik de deur uit wand ik wert nog ef gebeld door date 3 het nichje van sexy 2008 (volgens haar was ze nog mooier dan zij zeg maar sexy 2009 (wort vervolgd)

de jebny rijd door druk verkeer en mot alverwegen ook nog terug want na de hevige regenval van vanochtend is er een stuk weg weg.
ik kijk op me klok en zie al dat 12 uur niet haalbaar is en ik sms terwijl ik aan de zijkant van de jebny hang , ik kon ef 3 ltr!!

hoop dat ze begrip heeft dat het een half uur langer duurd
ik krijg terug dat ze zich al in de mal begeeft (mooi)
in de stad blijkt het bijna onmogelijk om een jebny te vinden naar de sm (waarom zou je ook als er 4 mallen in de buurt zijn he!!) maar ja ik mot naar de sm dus pak ik maar een taxi.
de vakantie vrienden van mij weten het al IK HEB EEN PLURIS HEKEL AAN TAXI want een jebny kost 8 een de taxi begind bij 40 en eindigt altijd in de honderd tallen.
Als ik zit rijden we langs een jebny en ik vraag of die naar de sm reiden?? hij is eerlijk en zecht dat dat zo is
maar dat het wel lang duurt volgens hem
ik kijk op me klok en het is half 1 dus vooruit ik blijf toch maar zitten.

Als hij er is moet ik 99.50 afrekenen ik geef hem honderd en hij vraagt this maar 0.50?? (inverbant met fooi) ik doe net of ik nie begrijp en lul er overheen ja prima!! laat de rest maar zitten! (lazer op!!) en loop de mal in.
het duurt ef want mevrou is aan het shopen!! terwijl ik bij de ingang van de bookshop staa (nee geen macdonnal meer) zie ik alerlij dames met een telefoon in dr hand begeerlijk kijken waarvan ik hoop dat ze het niet is. (foto zecht soms nie veel)
een half uur laater komt er een heeeeeel klein leuk dametje aan gelopen in een jurkje en de naam lady! maar je schrijft ihadie (et zal wel) ze zecht dat ze morgen jarig is!!! en wat haar kadotje dan is????? (zucht is er zo een!)
ik zeg dat ik dat ben!!!!!!! iets wat beteutert kijk ze me aan ze vraagt of ik al gegeten heb?.
we belanden in de piza hut (ze heeft duidelijk me profil niet gelezen!!) we eten wat (ze hebben ook mini salade)
en gaan vervolgens naar de super waar ze spagetie moet hebben voor haar verjaardag van morgen. die reken ik af maar vertik het om de hod dogs en vlees af te rekeken onder het moto ik geef niet iets waar ik zelf niet achter sta. dus dat laat ze dan maar zitten ook smeekt ze me bijna om truffels te kopen maar ik ben er wel een beetje klaar me dus koop niks meer. (Zij heeft al meer van mij geld uitgegeven dan ik zelf lol)
Ze wil naar huis en vraagt of ik morgen op haar verjaardag wil komen?? ik zeg dat ik geen belofdes maak omdat je nooit weet of je ze na kan komen.
Onder dat motto gaan we weer uit elkaar
duidelijke andere opvating over een ralatie ik krijg de volgende dag nog wel 2 berichjes maar die laat ik maar voor wat het is.

Date 3 zaterdag

en we hebben nog joy!!!!
the easy women!! (not) maar wel lekker wort ook nog vervolgd!!
dus dames maak je nie druk komt goed!!

gr m












Ik zeg eften die handel!!!

  • 03 Juni 2011 - 08:48

    Marjon:

    Nou Mart, je hebt meer dates in een week dan de meeste in een jaar, daar zal toch idd wel wat uit moeten komen!!
    Ach zo ben je lekker bezig en vermaak je je prima zo te lezen, steaks heb je een heel harem.

    X Marjon

  • 08 Juni 2011 - 01:39

    :

    een harem dan moet gaan inplannen das niks foor mij! hou het bij 1 this alleen nog ef geduld hebben ze komt als ik er klaar voor ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 43836

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: