De helpende monnik - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu De helpende monnik - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

De helpende monnik

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2011 | Filipijnen, Manilla


Als ik weer eens in me bunker aan het graven ben word ik bij gestaan door 2 monniken
Die ochtends zelf hadden besloten om me te helpen !! (na dat dada mantra ze had aangewezen ).
Ze moesten wel na ongeveer ieder neer gezette holo Block een half uur mediteren (beetje overdreven)

De een was blokken aan het halen en de ander begon wat weifelend en geheimzinnig een gesprek…..

hij was aan het kijken voor …. …..
(toen kwam de Andre monnik aangelopen met een Block) hij was weer weg voor de volgende,
en ‘ja ik heb even in mij vriendinnen kri………. ……(monnik met blok nummer 2 )
En ja het is wel moeilij….. k…… (daar was weer de monnik)
Ik kan niet echt een pas….sen,,,,de …………
ik moest ook ef het gesprek aan elkaar knopen voor ik wist waar die heen wilde met ze verhaal maar het kwam er dus op neer dat………
hij in zijn vriendinnen kring had gekeken of er een passende dame voor mij tussen zat !!!
ik had namelijk tegen een van de gasten gezegd wat mij verhaal was, en dat ik op zoek was naar een partner!! maar dan wel vrouwelijk!! dus zonder baart!! en dit was kennelijk uitgelekt
Ik keek hem wat glazig aan (meent die dat nou??) en kreeg een strakke serieuze blik terug (hij meent het)
nu ben ik er zelf nog niet helemaal uit of het wel zoon goed idee is om het aan een monnik over te laten! maar ook ik geef het ef het voordeel van de twijfel.
hij had nog niks passend gevonden??
(wat ik me daar bij moet voorstellen weet ik ook niet)
Dus heb ik inmiddels het hele klooster aan het werk gezet!!
de ene helft in bunker…….
en de andere helft is thuis aan het kijken voor een passende vriendin!!
(lol!!!)



  • 28 Mei 2011 - 09:27

    Sandra:

    He Mart,

    Goed weer wat te horen, maar het echt weer zo'n mart verhaal.

    Geniet nog lekker en tot horens

  • 28 Mei 2011 - 10:43

    Marleen:

    tja als er zelfs al geheimzinnige monniken aan te pas komen om martin aan een vrouw te helpen. Hoe kan het dan nog mis gaan?
    Sluit me aan bij Sandra, weer erg leuk verhaal. Misschien je memoires uitbrengen als je weer terug bent?

  • 29 Mei 2011 - 08:25

    Koos:

    Hee Ok,
    Mocht je er geen kunnen vinden, dan was het zoeken toch de moeite waard of niet dan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 43839

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: