Baba verjaardag!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Baba verjaardag!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Baba verjaardag!!

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2011 | Filipijnen, Manilla


2 dagen doen ze er over en het is een geweldige ervaring!! het is de verjaardag van de goero him self
hij is inmiddils overleden maar ze zeggen hier dat hij niet dood is hij heeft alleen zijn lichaam verlaten en ze geloven hier in reeinkarnatie dus hij blijft in de buurd rond hangen zal maar zeggen
het feest begon met 12 uur kirten (he je hem weer) voor de leek zit het er uit als rondejes lopem om een tafel vrouwen in de binneste ring mannen er om heen en live muziek met de zelfde texst in verschilende melodieen, baba lang kivalam betekend , lievde is al wat is !
dus 6 uur savons liep leterlijk de zaal vol (waren iets meer gegadigde dan op een door de weeks dag dan duurt het maar 3 uur en zijn we meestal met een handje vol

maar nu was bijna de zaal te klein de spirid is dan geweldig en het loopt over van de energie (voor de niet leek) ik heb alleen wel wat mooite met de 12 uur .na...... ijgelijk heb ik all moeite na 5 minuten tis namelijk nog al saai en je loopt met je giegel ok ieder roondje tegen en klok aan
die fijloos aangeeft dat er weer een minuut voorbij is. ook is er nog een stem in je hooft die maar blijft storen met de mededeling te stoppen met die onzin!!
en dat is nu juist de moraal!! dat zijn blokades!! (hu??) hoe werkt het!! (ef snele uitleg) door het zingen van de texst (mantra) de muziek,, en de mensen, word je gedachten stop gezet!. en als dat stil staat begind er een ander proses namelijk de verwerking van blokkades (schuld gevoel zorgen angst noem maar op) maar je gedachten is nog al sterk op de voor grond (als altijd) en die houd er apsoluut niet van om ze bek te houden. dus die gaat er door heen zitte brommen dat waar je nu toch me bezich ben echt wel klink klare onzin is. Dus hoe langer je door blijft gaan hoe meer er word verwerkt.
de eerste 2 uur vol ging wel daar na even eten (vegie!!) en toen weer 2 uur ef half uur medetatie toen was ik er ef klaar me. ik me trol huis in om me aandelen te bekijken (wat een ravage!!) ik moest ijgelijk gelijk weer terrug om om de boel weer stop te zetten maar dat wert all geregeld op een andere manier. er werd gebeld!! roxan die had gister ook al van zich laten hooren maar toen was ik er niet. nu nam ik op het is een dame die ik heb ontmoet maanden geleden via mail maar niet life gezien (ze liet niks meer horen) als of ze het ruiken!! het gaat niet zo lekker met mijn vrindin (ik laat ze het ruiken) ze wilden ze me ontmoeten en wel direkt (owe horny women are so nice!!) ik plaagde haar dat ze maar hier heen moest komen (ken ze gelijk me lopen) en uitijndelijk naar veel gebel reed er inderdaat een taxi voor waar 2 dames wijfelend uistapte toen moesten ze ook nog de lange donker bos pad over naar het center en overall mannen in rare oranje kledei . het was een mooi moment om haar hand te pakken ze liet het toe en ik voelde dat ze wat rustiger werd . (heerlijk!!) haar vrindin volgede op een afstand. enmaal bij het center en een kijkje binnen begreep ik dr blik en dr ogen wel (wat is dit????) en dus ok het fijt dat ze niet wilde blijven (jammer) ze wilde naar een bar (dat is zeg maar ongeveer het tegenover gestelde van wat ik wil) maar ik zij als het niet te ver weg is gaan we wel even. Uitijndelijk belanden we in een dronken gezelschap famili leden waar ik niet zo veel zin in had dus vertrokken we weer naar het center (ouder en wijzer)
daar nog 2 uur en 4 min aan me totaal toegevoegd om dan op me houten tafel te belanden na 2 nachten gebrek aan slaap sliep ik warempel door de herie heen.
Ik wert wakker gemaakt door dada die met een beltje vroeg of ik de kirten wilde vervolgen!! het was 5 uur. weer in de zaal duurde het tot half 7 en het laatste uur is intens alleen most ik toen nog ef een boodschap vertalen naar het nederlans (om voor te lezen tratitie ) halverwegen me vertaaling, Die nog verdomde lastig was met worden als dignity virtuousnes distingsion, er lag wel een vertaal boek, maar had geen tijd!! en ik most schijten !! heb de worden maar zo gelaten ze weten toch niet hoe het int nederlans klinkt . Ik volgde nog een half uur kirten waarbij de de tranen leterlijk over me gezicht heen liepen (niet verwerkte emoties) zo intens!! heerlijk!!
daar na gezamlijke meditati (overbrengen van energien) er wort zefs beweerd dat je leterlijk data kan over brengen via diepe meditatie (de goero sprak bijvoorbeeld meer dan 200 dialekten en talen)
wel makelijk krijg je het voledige talen paket van een ander in een keer aangelevert!
nou voor okkerse nog steets maar de nti cursis want zo diep zit ik nog niet, praktis make perfext.
In een vollo zaal ook nog ef me boodschap over gebracht ok zonder mooiete (was ik vroeger nog al benoud voor) most zelfs overniew beginnen wand de lange zweet was voor me geweest en de mic hing boven me kruin wat ik iets te laat in de gaten had.

En dan gebeurde er weer iets buiten gewoon prettig.......... eten!! das zo wie zo all lekker maar nog beter is het als je komt aan lopen en er is een plekje vrij naast een mooie dame die ik al een tijdje aan het observeren was !!in het kader van doet ze yoga (en nee niet heeft ze groten tieten!!) meditatie (neee ook niet heeft ze een lekkere kont!!) en is ze veggie (neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat ook niet!!) had ze wel trouwens!! maar dat zag ik later pas (zogenaamt) na” dat laatste kon ik gelijk vragen
en het andwoord was meer als bevredigent (hoor oog opslag ook ) was wat opervlakig gesprek en kort maar dat is normaal de eerste minuten is je hooft er namelijk nog niet helemaal bij en is het puur en gemie/ gevoels kwestie.
Ze liep wel weg,,,,!! gaden geslagen door mij want ik had nog geen nummer!! (potver) en die most ik wel hebben. Ze verdween naar de grote hal en om dr nouw als een kweilende hond achter aan te lopen had ik geen zin in en dat was niet nodig wand ik heb aantreking universum krachten en dat houd kort gezecht in dat ik aan haar dacht toen ik naar me hol liep en zij toevalig net uit de zaal kwam en we elkaar tegen kwamen. Ik zij hi ze zij hi terug en liep door maar ik tikte haar op dr schouder en zij dat ik haat telefoon nummer wilde hebben.
ze zij eerst nee om het toen gelijk te verbeteren naar waar voor? Nou ik wil je beter leren kennen nou dat was goed genoeg alleen was ik niet zo denderend voor berijd me foon was leeg computer stont uit en ik kon geen pen vinden.
ze stond maar te wachten buiten terwijl ik streserig alerlij dingen te gelijk aan het doen was maar dr kwam niks uit. lacherig waren er al meer dames verzameld die er lucht van gekregen hadden en een van de jonges wees op een pen die op de grond lag hij most wel
3 keer wijzen maar uitijndelijk had ik een foon nummer haar naam is clawdine haar telefoon numer 06 daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag word vervolgd




  • 30 Mei 2011 - 06:37

    Marjon:

    Hey Mart, prachtig verhaal!!
    ben benieuwd naar je nieuwe date.
    Have Fun. X en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 43837

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: