ef schilderen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu ef schilderen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

ef schilderen

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2011 | Filipijnen, Manilla

Ik had een afspraak met de dada (degene die me de yoga lessen heeft gegeven) het is namelijk allemaal gratis maar dan mag je wel je dinsten ter bechiking stellen dus.
Zodoende wert mij gevraagd om het projekt van kris over te nemen wand die was hem gepeerd naar frankrijk
dat houd in dat ik de vermy compost ook op het yoga center mag instaletren teminste ik ben gepromoot naar super vicer (ken hart gaan)

vanochtend kreeg ik ineens te horen dat we naar blisful gingen (alijd goed) het bleek maar een schilder klus bij visnu. 5 bo's gingen mee ik had geen iede maar dacht dat het wel langer als een dag ging duuren dus propte ik 2 broeken in me tas en me lap top. eerst dacht ik de kleine maar na enige twijfel toch de grote (ontvangst is meestal kut) enmaal onderweg bleek het te gaan om een week!!
mmmmmmmmmmmmmm ook zovel had ik ook weer niet bij me maar we zien wel (hou wel van verasingen). ik bleek ook nog ingedeeld op het training center wand visnu had maar op 3 jongens gerkend en we waren met zen 6 dus of ik op het centrer wilde verblijven .
(liever niet) maar dr zat niks andres op toevalig ook nog de goede computer bij met de virmy compost er op dus een maal daar de oranje jurken bij elkaar getromeld om het projext op mij computer te bekijken (printen ging niet). ik wert een soort trol hol binnegeleid waar ze stroom hadden het bleek ook me slaap plek (van alle gemaken voorzien geen licht geen water geen bet)
de dol antosiaste oranje fans waren wat skepties over de vermi en hadden wat kritse vragen waar ik wel raad me wist en de vraag van mij je het is up to you!! I only like to help!!
dus stonden we een paar minuten later een plek uit te zoeken,
het moest in de buurd van de keuken maar het ding ruikt nog all dus kwam het achter de wc terecht
de plek was wel naar me zin alleen een plark werk wand het loopt schuin naar beneden en dat betone bolwerk mot recht staan maar dat zien we dan wel.
Er kon alleen niet begonnen worden want de heren hadden het te druk de school moest worden verboud voor dat het school jaar weer begon.
Na dat ik was gaan kijken bleek dat daar nog wel wat te doen was ik boot me hulp aan was hier toch een week en we eindigde in de rimboe waar een oranje hemt cocusnoten uit de boom aan het hengelen was met een alejeeste lange stok , terwijl ik met een kapmes stond te kijken hoe de muggen me aan het opvreten waren
het was 5 uur we hadden er 3 nodig voor het eten

nou heb ik 2 keer gegeten op het centrer en het bevald om eerlijk te zijn niet zo best aldo het volledig vegentaries is daarom vond ik visnu place beter . maar we eten wat de pot schaft de middag pauze was rijst met iets met groenten en koud. savons haden ze waarempel heerlijk zelf gebaken brood met groenten soep en witte rijst dacht ik maar toen bijna alles op was ik ik toch maar een handje probeerde bleek verse cocos vlees te zijn!!!
slapen deet ik maar in de grote hal wand daar hadden ze een zachte vloer in me trol beschikte ik alleen over een houte tafel

de volgende dag was het eten weer kut trouwens wand er wert
gevast
ik besloot om ook maar mee te doen dat betekend geen water geen voedsel de hele dag
en in de tuin werken mocht ok nie. de baas vond dat ik energie most sparen
het programa was meditatie kitan asanas pauze 3 uur kirten half uur medtatie asana en kirtan en meditatitati kirten meditatitati pauze en vice verza

ik kreeg een stuk zeep aangerijkt en een van de margie's kwam met een onderbroek die ik maar eens moest proberen. hij was nieuw en het toeval wilde dat ik er maar een bij me had
het was een stuk texstiel wat je om je kloken spel moest vouwen en rond om vast knopen
voor ik de vraag kon stellen hoe het zat?
stond die al in zn blote tompeloeres een demonstratie te geven
voor de zekerhijd hield ik me lange broek aan en oefende het droog.
toen hij weg ging vroeg hij nog of ik het alemaal wel goed had begrepen!! warop ik luchtigen snel andworden “komt goed!
toen die een eind uit de buurd was voude ik het exsemplaar om me ballen heen en ging het training center in als volmaakte yogoe in dito broek.
de volgende ochtend na de kirten en de meditatie begon ik met me assanas (yoga) de eerste is als altijd
de schouderstand... waar bij je met je benen in de lucht bijna op je hooft staat, ik stond nog niet half of me hele klokenspel viel buiten de omheining!! . gelukkig zat ik achteraan en moest weer gaan zitten om de boel weer terug te vouwen
het bleek dat je sochtens voor je ritueel begind de boel eerst moest strak trekken (duuuuuu)

de volgende dag aan het trajext vermie begonnen achter de plee, het blijkt een enorme rimboe!! die eerst moet worden gesaneerd. met een kap mes baan ik me een weg en begin dan te meten
dr moet een guul gegraven worden om het aan bijde zijde gelijk te komen
een margie komt me te hulp en het is werkelijk ploteren in de bagger!! heb nu wel geredschap (een schep) maar als ik hem in de grond steek en met een sierlijke zwaai de berg achter me wil dumpen blijft de voledige plark aan me schep kleven, en moet ik me kap mes er bij halen om het er af te schrapen. er lecht ook nog een berg puin tot hierugumus (een pa term) duseeeeeeeeee dat gaat wel ef duuren! \
de margie was na een uur ook pleite maar ik heb het roster gezien van de gasten en dan snap ik ook wel warom

het vergt meer tijd, en ik heb me trol, en sleutel! dus vind er de volgende dag een verhuizing plaats me computer stont er all nu ook de rest van me kleding kast en me gutair
ik val ook met me neus en de boter wand als ik met me garderobe op het training center verschijn lopen er wel 30 vegi dames ront die van joga en meditatie houden!! en!!,,,,, allen zijn ze non,














Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 43834

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: