Okkerse aktie 3 ef guultje graven - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Okkerse aktie 3 ef guultje graven - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Okkerse aktie 3 ef guultje graven

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2011 | Filipijnen, Manilla



Ef guultje graven
als voor de zoo veelste keer een plark aan me schep blijft kleven besluit ik hem koppig met een enorme zwaai richting de muur van de wc te stuuren. Hij beland met een klap tegen het stene bolwerk. ik hoor een krak en zie daarna me plark met een berg water er bij van me schep af lopen. ik zet me schep verwondert neer en kijk naar een dwars doormidden geslagen plastik water pijp!! mmmmmmmmmmmmmmmmmmm (kut!!)
het stroomt er behoorlijk uit en stopt doet het niet. ik besluit om het tijdelijk op te lossen met een stukie tape (de zogenaamde kut oplossing) na wat hene weer gevraag heb ik een tape en wat doeken
als ik het strak om de water leiding heb gewikkeld is het tijdelijk (niet) opgelost.
de volgende dag loop ik met een andere rol tape weer richting de wc.
ik zie een margie met een stoel bij ze teiltje water zitte wachten tot die vol is.
als ik achter het muurte kijk ziet ik gelijk warom het zo lang duurt!! het stroomt namelijk nog al fors me gegraven guul in.
de tape oplossing blijkt niet echt te werken , als ik een margie vraag om het water er af te halen en ik het andere tape er om heen wikkel blijkt nadat de druk er weer op staat ook dat een tijdelijke kut oplossing wand het spuit dwàrs door me tape heen.
Dr zijn nu wel wat meer margies die van het probleem af weten dus vergt het nu ook een andere aanpak. als ik wat in een bak graai vind ik presies wat ik zoek!! 2 tussen stukies en een stukje pijp ik knutsel wat, weet nu zelf hoe het water er op en er af moet hoor wel wat margies klagen dat er geen water is maar dat komt hier vaker voor dus dat vald nog niet op.

De vogende ochtend busluit ik met de ochtend gesprek het voorval aan dadi te melden.
ik heb goed en ik heb slecht nieuws begin ik hij kijkt me verwondert aan ik zeg wat wil je eerst horen
hij zecht doe maar het slechte,
ik zeg de water leiding achter de wc is doormidden!
Hij kijkt erg moeilijk en wil gelijk aktie ondernemen maar ik wijs hem op het goede nieuws
wat is dat dan vraagt die met een zorglijke blik?? ik zeg!! het is ook al opgelost!!
de lach verschijnd weer de moneken zien er de humor ook wel van in.
we gaan samen kijken en hij is duidelijk onder de indruk
(ef schouder klopje ik sloop het wel maar los het uiteindelijk wel weer zelf op lol!!)









  • 19 Mei 2011 - 14:03

    Marleen:

    weer lekker bezig dus daar maar hoe zit het met de liefde?
    Ben niet nieuwsgierig maar wil alleen alles weten.

  • 19 Mei 2011 - 18:44

    Sandra:

    Sanitairman!! We hebben nog steeds een plekkie voor je. De oplossing is wel spannend. Had je niet wat onderdelen meegenomen die kant op. Ik ben het ook met marleen eens...... de liefde..... ik was het even kwijt... ga je nou met eunice of...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 43845

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: