kippen soep - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu kippen soep - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

kippen soep

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2011 | Filipijnen, Manilla


na het winkelen in calinan besluiten we om een snak te halen ik ben met eunice en haar nichje grace
en we hebben net wat kleding en wat andere spul gehaald

de snak betekend eten en niet een zakje ships blijkt als ik de menu kaart bekijk de dames willen spagetty met hotdog en ja de hotdog zit in de spagetty (zonder het brootje) en ik besluit voor de soep te gaan volgens eunice is deze zonder vlees

neem voor de veileghijd ook nog 2 broodjes wand dit is ook een bakker
ze komt het brengen en de rekening bedraagt 250 das nog al veel als je de tend bekijkt (we zitten niet in de mall) maar het is voor 3 en als de soep binnen komt weet ik ook gelijk waar om
het is een enooooorme schaal vol en we krijgen er soep lepel en 3 kommetjes bij
als ik me lepel er in steek en ik iets wit zie zecht eunice das ei!!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm na nog een keer lepelen haal ik een licht bruinig blokje uit me vegie soep met de zelfde vraag??? kip!! krijg ik als andword met haar hand voor haar mond en grase proest het uit van het lachen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

(nee je moet het aan een vrouw over laten!) ik begin zijkerig lepelend alles wat maar op kip lijkt uit me soep te hengelen maar het is onbegonnen werk!! ze hebben de komlete kip dusdanig versnippert dat het lijkt alsof ik aan een 2000 delige blauwe lucht puzzel begonnen ben.
ik geef het niet op maak een berg kipesnipers naast me schotel terwijl eunice zit te gebaren dat ik het ook in haar kometje mag gooien. maar daar komt niks van in veel te ongezond.

er moest ook nog een brood worden gehaald die ik mag afrekenen maar het is wit brood en na een wat breder kijk op het assoortiment blijkt alles wit.

dus koop ik toch maar met duidelijke tegenzin het brood
inmiddils is in huize eunice de boodschap duidelijk als ik wat afreken , moet het wel aan de okkerse norm voldoen. als we weer thuis komen blijkt tante nu naar calina waar wij net van daan kwamen. ik vroeg warom ze niet ef gebeld had dan hadden wij het mee kennen nemen. warop eunice antwoord maar het gaat om vlees en dat wil jij toch niet afrekenen!!
(tjaaa.....)







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 43841

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: