ef krabelen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu ef krabelen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

ef krabelen

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

03 Mei 2011 | Filipijnen, Manilla

Ef kijken waar zal ik is beginen...............
my lady!!! (doet het altijd goed) mmmmmmmmmmmmmmmm
wel...... (krab me nu ef achter me oor) tja..... (zecht dit je al wat???)
nou!!! het zit zo.... dr zijn nog al wat verschillen!! (duuuu) en die komen nu langzaam boven drijven...
nou is het de vraag wil ik boven gedreven rommel dr bij hebben?.
Inprensiepen wel maar... (dr is een maar!!) het lecht er wel aan wat voor rommel het is.
in dit geval zijn het bakken met ijs hotdog's op wit brood en donkere schocola (daar ken ik me wel in vinden) muffins soft drings zeg maar de menu kaart van de mack do.... !!
mijn lieverd maakt wel saladen . voor mij!! zelf eet ze gedroogde vis met rijst
dus.... wat krijg je dan!! ik staat de heledag stijf van de energie!! (krap weer achter me or....)
en me meisje word al moe als ze dr piama moet vervangen voor nepe leevyse .terwijl ik ondertusse met me strake korte broek achter me me bak met sla zit te wachten tot ze ijndelijk klaar is.
Dus wats gebuurd.... doe boel raakt een beetje op een zij spoor. zij beld mij niet en ik sms soms
(als ik zin heb) undertussen zat ik wel een beetje stil, was wat achter over gaan zitten dr is niet zo veel te doen hier en dat is gevaarlijk (ja zeker!!) want voor je het weet grijpen ze daar boven in en veranderd de hele boel.

En dat was dus ook prisies wat er gebuurde. (hoe voorspelbaar is het helal)
ik zat namelijk met het fijd dat mijn huurder deze maand nog niet haar 950 had betaald (het was all reeds de 25ste) en ik kreeg een bericht van charel dat zij een kamer van de gementen had toe gewezen en ze kon er volgende week in!! dus (ef krabelen) ik wert dus opgezadeld met klein probleemje want deze maand volgd ook nog de afschrijving van gas water licht en de gemente staat ook al dike rekeningen door me scherm te vouwen, Terwijl die van mij leeg is en ik een kleine 1600 eu drijg mis te grijpen. Dus aktie tijd!! na instrukties aan de beheerster van mijn apartamenten pluer ik die comouter uit , ken met die problemen hier nie zo veel ,hier heb intussen wel internet net en was weer lekker gaan zitte pokeren en dat kan thuis ook (ach vandaar)

en bel met kate! van blisfull, ik wil dit weekend komen voor wat exstra les in yoga en meditatie en ik breng een van de bo's mee hij wil ook graag lid worden van de clup. dus dat gaan we ef regelen (nieuw doel) ook had ik een dame leren kennen die me had uigenodingt op het trainingcenter
had wel zin een een vegie date maar toen ik me planen duidelijk maakte wat wil je dan?? nou gewoon trouwen veel sex kinderen farm meditatie en yoga tot onze 250 ste. ze reageerde dat ze me openhijd prachtig vond maar ze wilde non worden (tham) ik zij je weet niet wat je mist lol (goed bezich!!) maar ze had ook vrindintjes die vegie waren (kom maar bij mij!! ik hou je hand wel vast)

zondag vertrokken we vroeg ik had jorge gevraagt of ik richart mocht menemen en dat was goed, als ik maar zondag avond weer terug was ja denk het wel (zien we dan wel)
in blisfull vielen we met onze neus in de boter de 2 uur kirten was net begonen dus liepen we rondjes om de tafel onder luid gezang babanam kivalam (love is all there is) het helpt!! het maakt je hooft leeg en plots zie weer tal van mogenlijkheden je zit wel na een paar rondje op de klok te kijken waner die 2 uur ijndenlijk ten einde zijn (ook een blokade)

bij de trainer in de center blijkt dat hij en zijn huisje en aan het praten was met een leuke dame
na de vraag van mij bleek dat mijn training pas kon plaats vinden de volgende dag sochtens om 7:30
dus ef sms naar jorge en geregeld.

Mijn meditatie les
ik was als eerste aan de beurt zal ef een korte beschrijving geven van mijn trainer, het is een monk. maar hij ziet er het tegen overgestelde uit , lange baard lang haar ivm er zo onuitrekelijk uit zien voor de dames (dr is over na gedacht) kleden dracht is een lange oranje jurk zonder ondergoed (dat laatse had ik nog een discuzie over met richart en het kwam er op neer dat ik dacht dat ze dat deden om te kenen zien of er homos tussen zaten.
Maar goed ik liep met mijn trainer mee hij ging met ze matje naar buiten het bos in.
met een wat wijfekende okkerse achter zich aan (wat is die van plan??) midden in het bos op een open plek lecht die ze matje neer.
het loopt iets wat stijl naar beneden en hij gebaart dat ik met me rug naar de berg mag zitten hij neemt plaats tegen over mij.\
Nou heb ik wat moeite met de lotes houding, voor de nonos hier je lecht je rechter voet in je linker lies en je voud je andere voed in je andere lies. De trainer gebaart dat hij me in lotes wil hebben. en als ik de boel inelkaar gevouwen heb zit ik krampachtig met me rug naar de stijle helling.
Me les is een uur en ik weet nu al zeker dat ik achter over gaat lazeren this alleen de vraag waner. Als me trainer ook zit kijkt hij verschrikt om zich heen!! ooooooooo hoop muggen hier!! (ze komen toch nog eens van pas!!) ja mompel ik met samen geknepen billen op de rand van de afgrond .
Ik zit hier savons altijd en dan zie je ze niet!! zecht hij nog verbaast. ik roep nog iets van dag en nacht muggen!, andertussen hopend dat hij een ander plekje gaat zoeken (binnen!!!!!) hij staat op ik vouw de boel weer uit elkaar en volg hem. het ander plekje heeft dezelfde hoeveelheid muggen dus uitijndelijk belanden we in een van de huisjes van de leerlingen.

Me les is nuttig en ik blijk makelijk een half uur in lotes te kenen zitten wel moest ik nog een keer om me mantra vragen (vergeten) en hij zij dat ik de bolfde die ik gemaakt had toen ik me naam kreeg iedere morgen moet uitspreken maar dat doe ik niet wand de texst bevald me niet, als hij er om vraag zeg ik maar dat ik die wel weet. (bedenk wel me eigen versie)
als we klaar zijn strompel ik naar de deur maar die blijkt de leering uit gewoonte op slot te hebben gedaan met een ramelende yogie en een schreeuw word ik bevrijd
dan is richart aan de buurd hij blijft ook een uur weg terwijl ik een goed gesprek begin met the guitar monkys buiten.

We hebben ook nog yoga les van een van de leerlingen ik moet de vis doen de koe hooft ,padenstoel en de kanarie (om maar wat te noemen)
en richart krijgt weer wat anders ivm met leeftijd
de vis is in lichende positie met je hooft naar achter in lotes je pakt je tenen krom je rug en je geeft steun met je ellebogen. teminste dat is de bedoeling!! alleen halen die van mij de grond niet, en steund mij volle gewicht op me hooft. (Enmaal weer in me kamer na 2 dagen vissen sochtens en avons heb ik een enorme buil op me hersens.)

de traing verloopt goed en aan het einde volgt de relaxsation je licht in death positie
en de yogi verteld langzaam in monetoom dat je je op je tenen moet konsentreren
je voeten je hielen je enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz naast me hoor ik de andemhaaling van richart langzaam veranderen onze yogi is inmidels bij het onderbeen als richart een dusdanige ademhaaling laat horen dat ik zeker weet , hij lecht te pitten!! ik krijg de slape lag terwijl de yogi nog steets vol over gaven bij de knie is beland en niks in de gaten heeft. Mijn consentratie is ver te zoeken en ik zit/leg het uit, aan het einde moet ik hem wakker schudden. en vraagt die verbaast is de relaxsation al begonnen?? ik zeg nee pik die doen we van daag nie.

Enmaal weer in feeld of dreems begin ik met me EFT in de morgen (zoek dat zelf maar op) me kirtan medatie en relaxsation ,massage doe dat savons weer en kijk ondrtussen ef in me mail (heb nog net tijd voor) en zie daar ze heeft betaald!.





















  • 03 Mei 2011 - 17:06

    Marjon:

    Gezellig verhaal. weer even bijgepraat, goed dat ze betaald heeft enhu ja dat met de dames schiet toch niet zo op Mart. Maar je je weet het niet, je bent nog niet over de helft dus kan der nog van alles gebeuren X Marjon

  • 03 Mei 2011 - 18:22

    Sandra:

    Jeetje mart, wat een verhaal weer. Gelukkig heeft ze betaald en kan je je weer focussen op je trip. De dames... Tja dat komt ook wel goed?! Misschien een beetje geduld... Geduld is een schone zaak. Hahahaha en dat zeg ik...
    Was weer leuk iets van je te lezen en tr horen. Veel plezier en we horen het wel weer. X

  • 10 Mei 2011 - 17:31

    Koos:

    Misschien mediteren met je voeten in haar liezen. Is dat niet wat?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 43846

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: