vrouwen!! (wat zijn ze toch lekker) - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu vrouwen!! (wat zijn ze toch lekker) - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

vrouwen!! (wat zijn ze toch lekker)

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

01 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Inmiddels zijn we een paar weken verder en op het verzoek van de dames en heer en zal ik jullie ef bij spijkeren over mijn dame hier
er zijn een aantal ontwikkelingen die helemaal naar me zin zijn en een paar mindere die een uitdaging vormen

eunice is inmiddels geslaagd voor haar school en op zoek naar werk ze hadden een eind feest op school en uitrijking diplomaas en daarvoor wilde ze natuurijk een nieuwe jurk




alleen ze vroeg het een beetje bot!
(buy me dress!!) zo werk dat natuurlijk niet! dus heb ik er een mooie diskusie van gemaakt
ik zij dat ik het wel wilde doen maar dat ik er dan wat voor terug wilde.... een aai over me rug of over me bol.. of iets anders...... (verzin is wat leuks!)
nou dat ging ze ze niet doen dus he!! de dres moest er komen zonder de door mij geliefde pleasee en zonder aai over me bol.
Dus wert er een tijdje niet meer g sms (ja dan niet wat jij wil) tot de vrijdag voor het feest toen ik er toch nog een sms tegen aan gooide met de vraag “hoe is het??
in eerste instantie wilde ze niet praten ze was boos!! (owe hoe zoo??)
en als ik vroeg waarom was het een geheim (zucht) ik zij dat als het om de jurk ging dat ik het just heel erg leuk zou vinden om er een te kopen voor haar.
maar dat ik er wat voor terug wilde en dat een aai en de pleace toch niet echt te veel gevraagd was.
Smidachs bleek het tei ineens te keren!! en kreeg ik een sms met sorry sorry en dat als ik het echt niet wilde ze al iemand had gevonden waar ze er 1 kon lenen.

Dus smiddachs samen op naar de mal . bij de eerste tent koos ze voor de zoo genaamde soep jurk!!! uit de jaren 50 ze pasten hem en het stond haar wel maar was -ap -so -luut niet wat ik in gedachten had!! ik zij ja eeeee this wel aardig maar niet mij style!! dus toen ze zij dat ze wilde afreken zij ik niet zo snel we gaan nog ef verder kijken. (lol) en in de grote winkel (department store) kwamen er verschillende kleding stukken voor bij waar onder  wat dingen die ik uit het rek had gehaald maar mevrouw is nog all moeilijk dus het koste wat tijd uitijndelijk kwam ze met een paars jurkje aan die ik onmiddelijk goed keurde maar ze bleef nog ef dwazen pakte nog wat jurkjes. met een okkerse naast haar die steets ef melde dat die de paarse toch net ef beter vond uitiiiiiiiiiiijjjjndelijk heeft ze hem gepast!! maar kwam ze weer het pas hok uit in haar gewoone kleding (vrouwen zuccccht!!) en mocht ik het niet zien.
Deze koste ook nog de helft minder!! (het was ook een stuk korter) dus heb ik er ook nog maar een paar schoenen bij gezocht ook mij smaak dus top!! haar tante en nichjes waren erug onder de indruk en ik lazerde bijna van de bank toen ze op mij verzoek even kwam showen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ik had een zeeeeer goede smaak !!

op het feestje van de school wert ik aan haar nichje gekopeld (ook niet verkeert trouwens) en ging eunice samen met haar tante. Er was eerst een inzegening van de kerk waar bij alle schoolverlaters apart naar binnen gingen met een ouder en ik samen met het nichje op de bank belande voor een goed gesprek. Het kerk gebuuren duurde 2 uur er wert een keer of 20 gebeden en natuurlijk de kollekte!! waar ik me afstandig van heb gehouden (geloof niet meer zo erg in bidden en de kerk) ook kwam er nog een texst voor bij dat je god moest aan bidden en voor het gemak hadden ze er ook nog bij gezet in welke kerk je dat pricies moest doen!! (ik denk niet dat andere dat was opgevallen)

daar na was ik eunice weer een paar uur kwijt wand bij de uitrijking zaten ze allemaal apart maar voor vervanging was gezorgd wand ik zat met nichje en 6 vrindintjes aan de krekkers (dr was niks anders). Ook was richard een van de jongens van feeld of dreams bij het gezelschap gekomen hij had al een keer of 20 g sms wand zijn vrindin was ook geslaagd inmiddels heb ik een nieuwe hobby hij speeld namelijk gutair en ik wilde dat ook leren. En ik had belooft om een gutair te kopen dus gingen we tussen de bedrijven door nog ef naar de mal voor een gutair van een 10 eu waar we de rest van de tijd me hebben door gebracht (heb toch al een vrindin)

gister een shoco cake gebakken met eunice met raw cacau dr most ook suiker in (vond ik niet nodig) maar we namen bruin suiker in plaats van wit dus das al een stuk beter hij was verukelijk de volgende dag kwam ik weer ef langs en hadden de dames niet een stukkje voor mij laten staan potver!! (4 vrouwen wonen er )   heb er wel wat van gezecht!! (lol) ik al die spullen zitte kopen he ze hadden allemaal maar 1 stukje op! jaaaaaaaaaaaaaaa echt niet!!!! toen ik weg ging lagen er 10 op de schaal (had ze geteld) waar zijn die andere 6 dan he!!
nou daar konden ze me ef geen andwoord op geven ze begonnen gewoon over een ander onderwerp (vrouwen!!)




 

  • 01 April 2011 - 08:38

    Marjon:

    Hahahaha die martien, ja bij vrouwen moet je altijd op je hoede zijn, voor je t weet sta je met lege handen.

    Leuk verhaal van die jurk! wat ben je toch ook een schat, heerlijk dat je gewoon een jurk gaat kopen.
    Gr. Marjon X

  • 01 April 2011 - 13:43

    Marleen:

    leuk om weer wat van je te horen, gaat goed daar volgens mij. En kom op vrouwen en chocolade wat had je verwacht!

  • 01 April 2011 - 20:03

    Koos:

    Aha weer boven water zie ik. En nog in de kerk gezeten ook! Goed bezig!

  • 04 April 2011 - 06:43

    Sandra:

    Misschien heb je toch smaak!! haha
    De jurk ziet er leuk uit en ook eunice ziet er leuk uit. Leuk voor je dat het zo klikt. Geniet verder en we horen wel weer.

  • 04 April 2011 - 09:54

    Geraldine:

    Hoi Mart, zo te horen blijft het spannend daar. Ik moet zeggen jou Nederlands (of iets wat erop lijkt!!!!!!) is wel een uitdaging om te volgen. Ik heb net je fotos bekeken- dat is toch niets voor jou zo een grote varken op tafel???? G. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 2355
Totaal aantal bezoekers 43842

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: