uitje voor de zaak - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu uitje voor de zaak - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

uitje voor de zaak

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2011 | Filipijnen, Manilla

Gister gingen we naar een riabal dinges center voor druks en drank verslaafde er moest wat mensen van de staf mee en van de jongens alle kamer leiders. Wand jorge had bedacht dat de jongens wel wat meer dissipliene konden gebruiken ( ik ben al zeer gedi...siep..lien.... ) Met een volgeladen de pick up 18 personen reden we naar mintal.
Bij binnen komst bleek de strekking duidelijk, tassen!! telefoon!! piersings!! moesten worden af gedaan en ingeleverd.

We werden een gebouw ingeleid wat aan de binne kant veel overeenkomste had met een leeg zwembad.
Alleen lagen er nu geen zwembandjes en luchtbedden op de bodem maar stonden er een reidje stoelen met een buro.
We moesten gaan zitten waarna de dame die ons bracht vertrok en er een half uur later een man binnen kwam die een gesprek begon waar ik niks van kon verstaan door de airko.
Omdat de goede man geen vragen stelde en op een zeer eentonige wijze zijn verhaal afstak zat ik me al redelijk snel te vervelen.
ik zat naast kleine judel (6 jaar) die dapper een pen en papier had mee genomen maar tot me groote verbazing na een uur nog niks op ze velletje had staan.
Ik tikte hem op ze schouder maakte een schrijf beweging in de lucht wijzend naar ze pen en papier en naar de spreker voor ons. Een driftig schuddende judel was het vervolg! en een proestende lach van de stafdame naast hem.
Er werd ok deze fuist op deze fuist gespeeld en gemediteerd door tyla die acher judel zat (of ze was in slaap gevallen). Kortom het duurde nog al lang.

Na een uur of 2 konden we naar buiten en werden we wat slaap kamers binnen gebracht die alle maal het zwembad uiterlijk hadden en er ook naar roken. volgens tyla was blauw rustgevend ik vroeg of ze dan toch naar de man had geluisterd maar ze bleek eerlijk ze was tijdens de meditatie ook 2 keer in slaap gevallen.

Er hing ook een groot bort aan de muur met wat wel en wat vooral niet mocht ze hadden ook een regel dat als je iets gedaan had wat niet mocht moest je 12 uur op een stoel zitten om tegen de blauwe muur te kijken.
Ik vroeg of dat vaak voor kwam? en dat bleek het geval! en of het werkte! en het bleek erg goed om ze rustig te krijgen wat ik niet zo verwonderlijk vind als je 12 uur tegen een muur heb zitten miditeeren. Ze mochten ook de beible lezen maar met de beible mediteeren mocht dan weer niet (leek me ook niet zo verstandig)

ok kregen we cursis hoe het bed opgemaakt moest worden en daar voor werden we in 2 groepen verdeeld. Ik dacht nog zo bijzonder zal dat toch niet zijn de jongens bij ons zijn met een rolende hand bewging met laken er tussen altijd zo klaar.
Maar er bleek hier toch een zeeeer strikt rirueel aan te zitten. ze waren met 2 man aan de uitleg begonnen toen ik al 2 stappen naar achter had gedaan.
En halerverwegen zij ik tegen judel die gebieejelogeerd naar het tafereel zat te kijken dat hij het me morgen maar moest uitleggen. Wand ik moest nu ef naar de wc

toen ik terug kwam was een van de staf het aand proberen met de 2 manen er naast die doe boel de hele tijd aan het glad strijken waren
ze hadden ook nog iets met sokken wat judel me ook maar ef moest bij brengen maar meneer was nu gepikeerd en niet lager berijdwillig.
ik zij nog dat hij het me moest leren!! (wat altijd goed werkt)
maar het intresseerde hem niet wand hij had toch geen sokken!! (mmmmmmmmmmm bij de hand!!)

we hebben ook nog ef de dames kant bekeken maar sex mocht hier ook al niet dus op naar de administatie de dokters post en de prister en toen we ijndelijk weer buiten stonden en de deur weer in het slot viel

zij ik de worden van koos! ik ben blij dat je gekomen bend maar nog blijer dat je weer weg gaat maar dan in een ander verband.

ik vind het leuk om hier te zijn maar het is nog beter om hier weer weg te mogen
en daar waren alle 20 aanwezichen het toch wel over eens .




  • 10 Maart 2011 - 11:40

    Sandra:

    He mart,

    Hoe is het met je vriendinnetje?? Heb niks meer over haar gelezen?

    Spreek je snel weer.
    Groetjes Sandra

  • 14 Maart 2011 - 12:42

    Marleen:

    Geen dag is saai daar geloof ik. Dat is het voordeel van reizen/vakantie . Maar ik sluit me aan bij Sandra, dames nieuws?
    groetjes Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 43837

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: