Feesje met hoogte en diepte punten - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Feesje met hoogte en diepte punten - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Feesje met hoogte en diepte punten

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2011 | Filipijnen, Manilla



gasten (andere vrij willegers) en dame waren we uitgenodingd voor een dinner met wat sponsers.
(klinkt ale maal ofieseel maar valt wel me je kan gewoon in korte broek verschijnen zonder stropdas)
al ik daar na 5 minuten in het restaurand all een andere gedachten over had later meer
het was om een uur of 6 dus versprijde de vrijwiligrs zich over wat shoping centers eric ging all vroeg de 2 uit australi waren smiddachs weg en ik ging als laatste richting de gm waar we hadden afgesproken.

Na wat internet met moeders en bank zaken keek ik om een uur of 5 op me foon maar die was bijna leeg en ik had van de andere nog geen nummer en geen afgsproken plek (goed geregeld) en de mall is gelukkig nie zo heel groot (indicatie er zijn 3 plees en je ben altijd 10 minuten bezig om er te komen) ik besluit om nog ef de super in te gaan voor mijn nootjes en chocola waar ik ook Ben en tayla tegen het lijf loop (“toeval”) we balanden op een parkeer plek waar we een uur later (standaard) door sir jorge worden opgepikt.
In het restaurand hebben ze een acuaria in het midden van de zaak (vinden de muggen zo leuk) en heb ik spijt dat ik niet in 3 delig pak ben verschenen.
Want ze lieten het water staan toen ze de heerlijke onbedekte ledenmaten van okkerse binnen zagen wandelen.

Er werd ook gegeten
een vegentarise schotel met vlees (ik kon de groente nie vinden) als laatste werd er wel loempiaas op tafel gezet en na een zorgvuldige operatie dokter bibber bleek er geen vlees in te zitten.
Dus als de sodemieter die schaal leeg gegeten voor de rest ze in de gaten had maar er was een dame in ons gezelschap en dan heb je in dit geval een probleem (je was toch niet van plan??) nee neem maar hoor er is genoeg (er kwam al een 2 lading aan) goed restaurand trouwens

na de leeg gegeten tafel gingen we stappen
nou is dat iets wat ik de laatste tijd niet zo gek veel meer gedaan heb en ik er ook niet zo veel meer mee heb (of the market) de plaats waar we belanden was vol meet barretjes en muziek soort van gezz wel maar het was nog aan de vroege kant.
Ze dronken wat in, met een fles wisky! en ik met een heeeeeerlijk pilsje (dat was een tijd geleden!!)
er volgde een tweede fles en een 2 pils in een andere bar waar ook gedanst kon worden. Eric had al gouw praatjes die die al tijd al had (amiricaan) maar nu wat nadrukelijker en bovond zich op de dans vloer met een philse dame.
ze waren van plan om margin van de staf aan een dame te helpen maar die was zoo verlegen dat ze er zelf me bleven zitten.
Ik vond het wel tijd naa een 2 pilsjes en ging is zitten bedenken hoe ik weer thuis kon komen zonder al die dronken lui om me heen.

Ik was in davau centrum en de jebnies (busjes) reden tot tien uur en het was een uur of 11
de taxi naar los amigos was zo wie zo te duur dus besloot ik eens aan margin het adres van alleen te vragen want ik wist dat die vlak bij davau city woonden.
Ik kreeg een heel verhaal waar ik geen touw aan vast kon knopen en besloot met me lege telefoon toch nog een keer proberen te sms maar kreeg geen anwoord.
ondertussen haden de andere mij gemist en kwamen ook naar de uitgang behalve erik. ik heb er ook nog een telefoontje uit weten te krijgen en jorge aan de lijn gehad. Toen die er devienietef me op hield.
Maar inmiddels wel dusdanig veel mensen wakker gemaakt dat ik nu wel een goed gevoel had dat ik thuis ging komen.
We gingen met de taxi naar leleen (oweeeee vandaar) al daar jorge ons naar feeld of dreams zou rijden.

Erik zat naast mij en screewde dat die philse dames zoooo sweeeeeeeeet en zoooo lief waren (geen speld tussen te krijgen dronken mensen hebben altijd gelijk) ok melde hij dat die nie helemaal lekker was, ik wees hem even op me goede shirt en het gesloten raam exsalend iede!! waar na hij met ze hooft buiten de taxi belanden en de rest liet weten hoe seeeeeeeweeeeeet ze wel niet waren

bij leleen aangekomen werd jorge uit bed getrommeled en moest erik pissen
hij waggelde richting een beton schutting om ergens en een hoekje te gaan staan.
ineens hoor ik een luide kreet en een plons.
als ik ga kijken staat erik met open gulp en een been in open riol en met de ander tegen de beton zij rand.
als hij weer over eind komt staat hij soort van klem tussen de 2 muren en horen we een tijdje niks (meestal geen goed teken) als hij weer bij komt begind de plas pause en staan wij te wachten tot hij van plan is uit de hoek te komen.
Na wat op hem ingepraat te hebben en de wond aan zijn been te hebben bekeken bleekt dat het bloede
maar hij kan er op staan we weten hem zo ver te krijgen dat hij op de grond is gaan liggen net voorbij het riol waarna hij weer weg viel (flauw gevallen).

Als we hem met zijn alle proberen in de auto te tillen (we hebben een pick up gelukkig) komt hij weer bij en stromplen we met zijn alle naar de truck.
Als hij een maal legt blijkt de wond een zorgelijk gapend gat waar je het bot in kan zien zitten.
Ben vond het verstandig om naar het ziekenhuis te rijden voor opsevatie.
Maar bij het woord ziekenhuis schrok erik wakker , riep dat het wel me viel!! het gapende gat dichtend met zijn 2 handen en dat die naar huis to wilden.
we zijden dat we dat wel gingen doen maar het leek mij toch een beter iede even langs het ziekehuis te gaan al was het alleen maar om de boel schoon te maken. daar wilde hij aposoluut niet me werken het enige wat hij toe wilde staan was schoonmaken (gelukkig toch nog iets)
we hebben hem wakker weten te houden en de volgende dat te overtuigen dat ziekenhuis bezoek toch echt nood zakelijk was maar dat zag die in nuchtere toestand gelukkig ook wel in.
hij heeft ruim 2 weken mank gelopen maar het gaat nu weer goed en hij is rustiger geworden tis altijd ook ergens goed voor zal maar zeggen.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 43835

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: