in love part 2 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu in love part 2 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

in love part 2

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2011 | Filipijnen, Manilla

De volgende dag hadden we een zwem uitje met de kinderen in een resoord vlak bij feeld of dreams

ik had eunice al een berichtje gestuurd die ik meteen beandwoord kreeg.
enmaal daar in me hang mat wemelde het van de sms jes hen en weer en ook de vraag of ik niet langs wilde komen?.
jorge van de staf zij tegen mij dat de dame van gister hier vlak bij woonde en dat ik zo langs zou kunnen gaan.
dus smiddags melde ik aan jorge dat dat al het plan was en dat ik naar haar toe wilde
ik vertrok lopend met het adres van eunice richting het huis van haar tante waar ze woonde

ik had geen iede welke kant ik op zo moeten en bij na vraag bleek ik toch een brommer nodig te hebben
hij bracht me weer tot vlak bij feels of dreams op het juiste adres

antie was daar wel maar eunice was nog onderweg , na een sms waar ik was melde ik dat ik al bij haar tante op de tea zat en met smart zat te wachten
we praten wat ze bleek daar te wonen met haar man en dr 3 dochters en een redelijk huis en stukje van de
snel weg af.

Het was er zeer pice full en haar antie was amtosiast en zo lief om te betalen voor me brommer (geen wisselgeld)
naa een half uur kwam eunice aangelopen en werden we alleen gelaten

de sweer was goed ze was een beetje zenu achtig maar ik wist het ijs vrij snel te breken (vroeger schaatser geweest (was dat op me plaat gaan toch nog ergens goed voor)

ik vertelde haar over gamaliel en de andere dame in boholl.

ze bleef me maar zo lief en me ogen kijken ik pakte haar hand voor de hand reading (altijd leuk) daar uit bleek dat ze een vuur hand had (zeer druk) en ze vroeg of me leeftijd echt 35 was (was het gokje van gister)
ik was verbaast dat ze zich dat nog herinbederde zonder gehugen lus.


Ik nodigde haar uit voor een wandeling een een ijsje
ik pakte haar hand en ze liet het toe

op een rustig pleke langs het school gebouw wert het tijd voor de bijna gesmolte ijsjes.
We hebben er denk een uur of drie gezeten



lekker gepraat en heeeeeeeeel stiekem gezoend (niet verder vertellen!!

  • 24 Februari 2011 - 08:41

    Sandra:

    Leuk om je vervolg te lezen. Ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat... want zo te lezen gaat het goed met je. Vanuit een koud nederland wens ik je veel plezier en geluk met eunice.

    Heb je ons (gamma) surfpak al gebruikt? Misschien heb je het wel te druk.... hahaha

  • 24 Februari 2011 - 09:19

    Connie:

    yeahhhhhh!!! klinkt goed kanjer!

  • 24 Februari 2011 - 10:32

    Geraldine:

    Nou Mart,

    Zo te horen gaat het allemaal naar wens- veel succes met je spannende "love life". Wanneer zet je een keer wat fotos bij? Ik ben net terug van 10 zonnige dagen golfen in Fuerteventura- was practig.
    Grtjes. G. x

  • 24 Februari 2011 - 20:43

    Marjon:

    Hé eindelijk beet !!!
    wacht op vervolg, leuk voor je hoor!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 43834

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: