Toeval bestaat niet. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Toeval bestaat niet. - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Toeval bestaat niet.

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2011 | Filipijnen, Manilla



In heel de Filippijnen is werkelijk niks en niemand te vinden die vegetariër is of er ook maar iets me te maken wil hebben

en uitgerekend ik kom in kontaxt met bewoners van het enige dorp op de phils wat geheel voor zien is van vegetarische bewoners en die ook nog een master yoge school hebben waar ze allemaal smorgen yoga en spirutuele mantra’s beoefenen!!!

Dr kwamen wat mensen op bezoek bij de feels of dreams waaronder een ene kriss en 3 anderen
Die een yoga klass kwamen geven aan de kinderen en andere belangstellende (ikke!!)

Over eten
Bij de ouders van sara werd ik vol gepomt met van alles en nog wat wand ik was te dun
Zelfs de spaghetti vertrouwde ik niet wand ze hadden kip klaar gemaakt maar ik kon deze niet meer op tafel terug vinden en naar veel gezoek ook niet in de spaghetti .
ik vroeg nog aan sara waar die gebleven was en die antwoorden nee hij zit niet in de spaghetti maar ik vertrouwde de boel niet en heb alle witte dingetjes laten staan.

Bij mijn nieuwe date was het all niet veel beter al daar werd ik beschouwd als niet dik genoeg en werd ik op een kake en wit brood gefrituurde banaan of nog erger de gekookte variant (gadverrrrrr!!!!) getrakteerd

in de childerens home komen zo ook al met die dingen aan zetten en eet ik altijd een stukje uit beleefdheid.
En laat het dan staan waarna de kinderen de rest van de dag steeds 3 of 4 halve brokken banaan achter me aan komen brengen. (terwijl ik dit zit te schrijven komen “toevallig” net een bort vol brengen banaan snac!! (mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)

En nu!! in eens!! uit het niets!! ben ik verzeilt geraakt en het well halla van de veggies

Ik ben er een all 2 keer in het dorp geweest voor een heerlijk dinner en om kriss op te halen
Die nu bij ons en feeld of dreams logeert voor een maand
En we hebben een missie!!

Een kokesnoot voor okkerse
Ik had tijdens het middag gesprek laten vallen dat ik wel een kokesnoot zou willen en dat zorg meestal wel voor wat aktie
In dit geval wert de buurvrouw er bij gehaald wand de boom stond in haar tuin heellaas was de aangewezen klim geit er niet dus volgde nog meer buurtbewoners het ik kijk de noot wel uit de boom voor okkerse .nl maar zonder het desgewenst succes . Er kwam wat attributen uit de schuur waronder een enorme lange bomboe hengel met haak en naar wat gepor met een 2 de hengel (ze zitten nog al vast ) lazerde er 3 naar beneden en kon een breed smilende okkerse zn buit veroveren als er tenminste iemand was om hem open te maken

  • 29 Januari 2011 - 20:35

    Sandra:

    Ik dacht al... die martien heeft het moelijk met zijn eten. Ik hoop dat je nu wat lekkerde kan eten en misschien iemand heb gevonden waar je het mee kan delen.
    Geniet weer van alles wat je meemaakt en we zullen het wel weer lezen.
    Hoor je weer.
    Gr. Sandra

  • 31 Januari 2011 - 08:56

    Marjon:

    Mart, denk dat je toch dan maar wat meer vegetarisch moet gaan eten, want als ze je daar al mager vinden, dan wil dat wel wat zeggen hahaha.
    Lekkere verhalen weer! Ik geniet ervan.
    Enjoy groetjes, Marjon

  • 01 Februari 2011 - 20:33

    Koos:

    Ja Okkernoot, in die hoek heb je het gemaakt als je een enorme Boeddha pens hebt, dus zit jij slecht. Maar wellicht is dat in veggie-dorp anders. Je bent toch niet op een Jasmuheen dieet gegaan? Groeten Koos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 43842

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: