Even een klasje nursing - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Even een klasje nursing - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Even een klasje nursing

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2011 | Filipijnen, Manilla

Even een klasje nursing bij wonen
Gamaliel moest middags in de klas verschijnen en ze vroeg of ik ook me wilde
Het leek me wel wat en ik had me computer bij me voor als het erg vervelend werd,
Ze trok haar strakke nursing pakje aan en ik kreeg erg de neiging om acuut verzorgt te worden.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ze had haar vriendinnen al g sms dat ik mee zou komen en dat zorgde er dan weer voor dat de hele mute mooie dames me zat op te wachten bij binnenkomst klas, 8 in totaal plus lerares de werden wat handjes uit gedeeld en speelse blikken
En een onverstaanbaar baar vragen vuur voor gamaliel en voor mij ( standaard procedure)
Toen de klas begon vroeg de lerares aan mij wat ik wilde en of ik aktief me zou doen ?? Nou doe maar gewoon je ding zij ik ik kijk rustig mee.
Ze ging een boekwerkje af met wat vragen (theorie) (èn mijn eerste vraag was waneer begint de praktijk ??(grapje) bij vraag 3 over promoting en wat dat in hield bleef het erg stil een dame gaf wel and word maar niet de goede. de lerares had mij signaal gevangen en ze vroeg of ik het wist
(toch wel handig zoon or ) ik zij dat promoting betekent dat je je kennis overdraagt aan de gene die het nog niet weten. Met een opgeven stemmetje zij ze jaaaaaaaaaa dat is precies wat het is!!
En ik kreeg gelijk veel goedkeurende blikken van de nursies aan tafel (waneer begon die praktijk????)
Het lijstje werd verder afgewerkt en de discussie ging over welke medicijn waar voor ik vroeg nog of we het ook nog over goede voeding gingen hebben maar dat speelde volgens de lerares hier op de achtergrond (dat was me inmiddels wel duidelijk)
De condoom en de mind settings kwam ook nog even voorbij (ik moet zeggen ze was erg goed in het vangen van mij signaal) alles bij mekaar duurde het 2 uur en middags werd het weer voordgezet de hopvolle blik van de lerares en de worden 1 uur vanmiddag?? Werden niet gehonoreerd want het was theorie en dat was niet interessant volgens mijn strakke nurse.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 43843

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: