Kakkerlak in de ict!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu Kakkerlak in de ict!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

Kakkerlak in de ict!!!

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2011 | Filipijnen, Manilla

Kakkerlak in de ict!!! (badkamer) niet
Snachs om een uur of vier kwam ik er weer een tegen
Hij liep met een rot gang door de badkamer en ik deed eigenlijk het ritueel wat ik normaal ook altijd doe
Je pakt de water schep (soort grote die plastik emmertje met handvat) volgt het beest door de hele badkamer tot die in je emmertje zit.
zwaai hem dan met een sierlijke ferme boog omgekeerd in de wc
leg er een wc papier over heen en trek hem door .

Tot het wc papier ging het zo als boven geschreven
Alleen ik was klaar wakker wand met all die plastik emmers vol met water koste het nog al moeite om hem in me emmertje te krijgen.
Het wc papier werd papier zak doek en een druk op de doorspoelknop geen water?? (rezervior niet aangesloten ) het water werpen met me plastik emmer was gedoemd te mislukken ,het beest zwom de hele tijd onder me zakdoek vandaan. ik gaf het na een half uur op en ben weer op me nest gaan liggen

De volgende ochtend zat hij nog levend in de wc!
En ook met een goed gemikte kutel (zeg maar gerust hoop) bleef hij maar boven komen!!!.
de rest van de grote emmer water moest er aan te pas komen om hem de riool glijbaan in te krijgen heel even bleef die nog met ze spriet om het hoekje kijken maar met een welgemikte water hoos was die eindelijk verdwenen



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 43844

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: