date 2 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu date 2 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

date 2

Door: okkerse

Blijf op de hoogte en volg

25 Januari 2011 | Filipijnen, Manilla

Date 2
Jawel het is weer zo ver we hebben nieuwe kandidate
Ze luistert naar de mooie naam gemaliel (kijken of ik het nu langer kan onthouden)
Ben benieuwd hoe je het uitspreekt trouwens
Ze is single 28 en een heeft dochter van 4
Ik schreef haar (en andere dames ) de volgende uitnodiging

Subject: so only if you sweet that is..
Date: 04-Jan-2011 ( 20 days ago )
You wrote:
first happy new year!!
hope for you it will bring you all the things you want

you litle smile and profile give me good feeling today!

im martien
fortunately good looking guy
but no player!!
im in the phils now for a year to find my women
i have dream

ready to setle down when my only one lady is comming by

so if you serious like you say you are
i would take the risk of having a dilusius tea with you
only if you sweet that is

nice to meet you


2 mailen later had ik haar telefoon nummer! Waneer mag je dan weer sms?? ef wachten is wel goed maar uiteindelijk maakt het geen reed uit dus besloot ik het maar te doen toen ik in de bus zat .
Had haar nummer keurig en me foon gezet (miste het laatste cijfer)
i om daarna onder het naar buiten kijken door iedere 5 minuten op me telefoon te kijken.
(mmmm) in feels of dreems 2 dagen later (duurde veel te lang) ging ik in het internet cafe tussen het bank gebuurde en moeders het nummer controleren (acchhh vandaar) ik zende haar een nieuwe sms maar met de verkeerde kaart (me Nederlandse sim zat er in voor de bank zaken)
Ik kreeg nog wel een belletje (veeeeeeeel te duur) en propte als de sodemieter het andere kaartje in me foon
Voor sms nummer 2
Ze belde! allen toen stond ik weer op feeld en dreams en moest ik voor verbinding precies in het midden van de basket bal veld gaan staan waar ze net een parijtje aan het doen waren.

Ze was erug lastig te verstaan (hormonen) en de dame van feels of dreams stond net te ver weg en ze begreep me gezwaai ook niet . Toen ze dichter bij was en vroeg wie het was zij ik dat het de dame was en gelijk zij ze ‘geef haar maar even!!
dus werd het eerst Zaterdag maar ik had cursus?? En feestje oweeee. Doe dan maar Zondag middag.

Nou verder niks meer gehoord maar ben ook buiten bereik dus we zien het wel



De zondag
nou na de introductie avond en afscheid van Elise op zaterdag en het veel te lange harde karaoke (het ding stond pal voor me deur) was het zondag
Elise moest naar het vliegveld worden gebracht dus ze zouden my afzetten bij de mal er gingen nog een dame mee de grote baas en zijn compagnon en medewerker en elise en ik.
eerst was er nog een probleem met de sleutel van de truk die zat in het slot en de deuren waren dicht. Met wat kunstig gehengel
werd de sleutel uit het slot gevist en konden we gaan.

Toen we bij de mal waren bleek er wat onenigheid over welke
Ik had gezegd sm mall maar de andere dame die haar ook aan de lijn heeft gehad sprak over nccc mall. Dus maar weer bellen. Nouw volgens gamaliel was het ook sm maar de nccc was makelijker voor haar want daar stopte ook de bus.

Daar aangekomen wilde ik al uitstappen maar we gingen naar de parkeer garage !! (oweee) toen we stopte stapte ik uit om te vragen wat daar de bedoeling van was.
Nou we hebben afgesproken dat we haar met zn alle gaan ontmoeten! (mmmm zoo its dacht ik all) nou ik kon hun goede bedoelingen wel waarderen maar (er is een maar!!!) ze dachten dat als het niks werd tussen ons ze mij weer mee konden nemen,
ik heb haar dog well dringend verzocht dat het niet nodig was en dat ik me zelf prima kan redden.
Ze wilde nog haar telefoon nummer maar ik zij dat ik dat eerst ging vragen of ze dat wel wilden (ze is nog all controlelering) en ik zat niet te wachten om de hele mute me te nemen op me date.
ik liep ik snel de mal in 2 rol trappen omhoog (had iets opgevangen over 2 verdieping) maar verder geen idee! ef bellen
Ze bleek ook al in de mall te zijn maar ik kwam er niet uit waar
Even later kreeg ik een sms meet een onleesbare taal die ik aan een van de damens achter de bali liet zien ik moest naar de laagste verdieping en dan een eetgelegenheid.

Toen ik daar voor de deur stond had ik geen idee welke dame het zou kunnen zijn (had 3 fotos van dr gezien) dus maar weer bellen ja ik sta hier!! Ik kijk om heen (witte pantalon!!) maar zie niemand die het zou kunnen wezen (witte pantalon!!) ja hier recht voor je!! een mooie philse dame met een witte pantalon komt naar me to gelopen we schudden elkaar de hand en ze lacht erg lief haar lange donkere haar werpt ze sierlijk over haar schouder en ik zink weg in haar prachtige donkere kijkers.
Mmmmmmmmmmmm

Ik nodig haar uit voor de thee in een koffie huis doe zo als het hoort netjes de deur voor haar open en schuif haar stoel naar achter zo dat ze kan gaan zitten haar glimlach is heerlijk om te zien en we praten wat oppervlakkig over het mail contact en het kindertehuis en wat ik zo all heb uitgespookt de laatste tijd.
Ik heb een duidelijk interessant verhaal.
Na de tea en koffie lopen we wat door de mal ik begeleid haar op de roltrap met me hand achter haar rug en als ik hem laat zakken pak ik haar hand en loop ik zonder plan of enig iede (was het ef kwijt) hand in hand langs de movi center we busluiten om de gene van 4 uur te gaan bekijken. Maar het is pas 2 uur dus vraag ik of er ergens een leuk park te vinden is voor nog meer romantisch gewandel . het idee staat haar blijkbaar aan wand ik word zowat de mal uit gesleurd.
Met de taxie belanden we in een aqua park en hebben een gez dinner langs het water en zijn we veeeeeel te laat voor de film
Het voelt goed en we besluiten gezamenlijk dat dit een vervolg moet krijgen in



De kinderen
nou ik weet inmiddels wat namen ……..(ef denken) makoy jaar 0f 3 de jongste echt zeeeer foto geniek maar wil absoluut niet voor de camera. This inmiddels wel gelukt door een van de oudere de camera te geven allen ben je dan weer anderhalf uur bezig om de 20 foto’s van de hond de koelkast en de tegel vloer in de keuken te verwijderen.
Ok kwam een van de kinderen ,met een zeeer bezorcht gezicht naar me toe dat ik een foto moest verwijden die de ander had gemaakt maar na zoektocht bleek die er al afgehaald te hebben ik kon niks bijzonders vinden



  • 25 Januari 2011 - 07:50

    Marleen:

    ik dacht al het is even stil maar je was heel druk zo te lezen! Ik ben net terug van snowboarden, nog beetje spierpijn en blauwe billen maar voor de rest alles prima.
    Keep writing!
    doegies marleen

  • 25 Januari 2011 - 10:16

    Geraldine:

    Hoi Mart. Dat was wel heel entertaining - van varkens mest tot je sim ervaringen tot alweer de romantiek. Wie weet misschien is deze wel de dame van je dromen. Vooral blijven genieten. Ik ga donderdag avond weer uiteten met Er dus zullen we ook even onder anderen over jou hebben. Knuffel. G. x

  • 25 Januari 2011 - 15:10

    Marjon :

    Hey Martien, heb je gevonden, vroeg bij de Gamma al of iemand wat gehoord had en toen kreeg ik deze site op, nou gelijk gaan kijken, zit aan het beeldscherm gekluisterd om je verhaal te lezen, wat leuk joh om je verhalen te lezen! Blij dat je het naar je zin hebt daar, je zit er toch maar mooi.
    Ben benieuwd op verdere lovestory's, geniet ervan! wacht op je volgende verslag.
    Groetjes Marjon X

  • 25 Januari 2011 - 15:12

    Marjon :

    Hey Martien, heb je gevonden, vroeg bij de Gamma al of iemand wat gehoord had en toen kreeg ik deze site op, nou gelijk gaan kijken, zit aan het beeldscherm gekluisterd om je verhaal te lezen, wat leuk joh om je verhalen te lezen! Blij dat je het naar je zin hebt daar, je zit er toch maar mooi.
    Ben benieuwd op verdere lovestory's, geniet ervan! wacht op je volgende verslag.
    Groetjes Marjon X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 43842

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: