ben 3 okkerse st... - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu ben 3 okkerse st... - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

ben 3 okkerse st...

Door: m g okkerse

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2011 | Filipijnen, Manilla


Ok inmiddels weer een paar weken verder
we zijn nog steets op de goede weg ik kreeg het alleen een beetje benouwd wand de eind datum 6 dezember komt in zicht en ik heb als ik het helder en eerlijk bekijk ijgenlijk nie zo veel zin (helemaal niet) om huiswaars te gaan 1 omdat me mijs hier is 2 de bisnes ook goed draaid 3 het is te duur in nederland 4
me huuster heeft voor 3 maanden verlengt 5 6 en 7 ken ik ook wel bedenken maar je krijgt denk ik wel een iede warom ik dus besluit hier te blijven.
Dat vergt dan alleen wel een trip naar mijn favoriten ambasade in down toun wand ik heb nog wel een paar vraagjes
me visa loopt af op 4 dez
hoe zit het met me jaar visa waar ik al een maand of 6 op zit te wachten??
en kan ik nog een keer verlengen? (heb zomaar het iede dat me jaar visa niet vogende week ineens word goed gekuurd.
dus vertrek ik met benelyn (kan die ook is van dicht bij zien hoe het er daar aan toe gaat) en ik heb een vertaalster mocht ik zomaar ineens struikelen over de taal.
We vertrekken vroeg 9 uur tenminste als ik me gitair los kan laten wat soms nog al lastig is benelyn is zoals gewoonlijk al klaar begind nog over eten (wand ik zit nog in me onderbroek) en ik reageer jij wil eerst wat eten? Als ik aanstalte maak om me gitair weer te pakken zecht ze na laat maar
(fuk) en gaat ik toch maar eens omkleden.
We berijken bijna lopend de snel weg, alleen de laatste kilometer word de wens van ben vervuld
(ik wil een brommer!!)
daar gaan we met de jeb die ons in een tijd naar bankerhan brengt( grote markt) aan de rand van de sity center. met nog een andere jeb worden we voor de vicktora plaza uigezet (mall)
recht tegenover de ambasade
we eten eerst wat en popen dan de ambasade binnen bij het hek word ik tegengehouden door de beveileging die me ferm aan kijkt en dan zecht dat een korte broek niet tor gestaan is
vragend kijk ik hem aan en zeg dat ik hier al voor de 10 de keer kom en altijd in korte hose ben binne gelaten hij zecht dat de regels zijn veranderd en dat een lange broek is verpicht
gelaten roep ik nog sins waneer en wijs hem er op dat er een andre buitenlander met korte broek al bij de deur staat
hij laat me dan toch maar binnen maar als ik de deur berijk word ik net als de andere alian niet binnen gelaten van wegen de zelfde redene
fuk!! ik klaag nog wat maar het heeft geen efext govergetne 30 graden hier overall loop je hier in korte broek zelfs in de kerk maar bij heilige ambasade mag potver niet naar binnen
dus loop ik victoria mal binnen op zoek naar een lange broek
ik kijk bij het goedkoopste rekje mar benelyn zecht al dat je daar me ook niet binnen komt
ik probeer nog ja maar ze heb nie gezecht wat voor een broek
ok de seals lady zecht dat je met die broek niet binnen gelaten word dus dan maar op zoek naar een spijker variaand ik vind er een in maatje 28 (2 maten te klein) maar in het pas hok ken ik hen
net over me bilnaat heen trekken!! en kijkt benelyn verukt op mmmmmmmmmmmmmmmm sexy!! lol
ik zeg met een te hoog stemetje dat dit hem gaat worden!! maar dat ik hem niet meer uit gaat trekken
dat zorgt nog al voor wat opshudding omdat hier word gehandeld in de plastic zakjes met kasa bon protekol en dr nou niks in te pakken viel. maar voor alles is een oplossing dus verdwijnd mij oude vertroude korte hose in de zak met kasa bon en staan we 5 min later weer bij de poort.
in me sexy gay pans word ik nu wel binnen gelaten en zie ik ook de blik van de dame bij de deur (sexy) lol benelyn wil niet me mij naar binnen maar ik someer haar tog me te gaan en ze volgd
(heel goed) ze neemt plaats terwijk ik voor het raam duskuzeer over me c 9 aplikatie en hoe het er me staat
de man achter het glas snapt het niet en heeft ook nog nooit van c 9 gehoord!! ik wijs naar de dame met wie ik het had gereggeld (die van die kont voor trouwe lezers) en die zwaait al dat ik binnen mag komen. Owe de 9d aplikatie!! (zat er nie zo heel ver naast) lol als ik de dame te sprken krijg word ik naar de 2 verdieping verwezen en pak ik benelyn bij dr hand. fea de dame daar spreekt bijna geen engels
maar ik kom er toch uit de visa blijkt onderweg (dat zij ze vorge maand en die 3 er voor ook) maar het blijkt te zij verstuurd met een dronke post duif dus mot ik er nog maar eens 6 weken wachten.
ik heb dan een probleem met me visa die in dezember afloopt daar voor moet ik dan weer naar beneden
na wat heneweer gevraag blijk ik te kennen verlengen tot 4 april (16 maanden) inplaats van wat ik dacht een jaar dus voor de zeker heid besluit ik dat dan maar ook gelijk te doen is die lange hoze nog niet voor niks geweest. we reden het net voor 12 uur en komen terug om 2 uur. Ik loop rechtstreeks naar het raam!! hij is al klaar ook dus sta ik binnen een paar minuten weer buiten. gade geslagen door wachtende buitenlanders die zich verbaast of vragen hoe die homo dat zo snel voor elkaar gekregen heeft lol


  • 25 November 2011 - 10:28

    Franka:

    Hé Mart, het avontuur wordt dus nog verlengd! Je hebt groot gelijk, geniet ervan!

  • 26 November 2011 - 08:17

    Sandra:

    He Mart!! Ik had eigenlijk ook niks anders van je verwacht. Ik lees alleen maar dat je geniet ookal gaat het op zijn martiens!! Hahahaha
    Goed om weer even wat van je te horen. Ik zal als ik de tijd vind je van de week weer even een mailtje sturen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

my only one lady

philipijnen

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

zwanger

02 December 2012

Update word aan gewerkt wel ef wat nieuws

13 Juli 2012

zorgen in parra

04 Juli 2012

weekende weg

04 Juli 2012

weekentje weg

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: