hu...............werken? - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu hu...............werken? - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

hu...............werken?

Door: okkerse.nl

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2013 | Filipijnen, Manilla

na volgende dag stond er dus werken op het programma wie zullen anfangen!! who spate ?? geine anong (geen iede) volgens het workaway program was het 5 uur op een dag dus was ik om 6 uur uit de veren ,onder het motto smiddags lekker betijd klaar., in het pike donker maar eerst mijn ochtend gimnastiek uitgevoerd daarna kopie uit de hand gelopen thee gezet.

om een uur of 7 ging ik maar eens kijken of er all wat leven uit het apparetement naast mijn kwam, de twee zijn verbonden door een deur toen ik de woonkamer binen kwam kon ik gelijk aanschuiven woor de meditatie waar ze net aan waren begonnen.

na het ontbeit bleek mario diverze plannen te heben na gelang het weer! als de zon achter scheen konden we steentjes metselen om een planten perkje als de zon aan de voorkand scheen een bouwerk voor afdakje boven de voordeur. als het regend een binnen muur plaatsen als het miezert een carpoort en als het sneeuwd na ja eeeeeeee , we begonnen eerst maar aan het perkje, hij had al een stuk gedaan op een andere plek

het bleek een makelijke peer mocht nog ef geen beton aanmaken want dat ging hij voor doen vervolgend gooid die veel te veel water bij de wijn en moet er een 2 zak bij komen om de boel op de gewenste dikte te krijgen met een handige karwei tip van mij 'het moet zo dik zijn dat je er een sneew bal van ken maken werd met dank aangenomen.

halverwegen scheen de zon aan de andere kant dus werd de hele boel opgeborgen en gingen we verder met het demonteren van de kanoo (hee die stond niet op het prgramma?) de kanoo bleek te zijn opgedroogt door de zon (ook goed) na wat inpregneer en een middag bruns begon ik alvast met het losschroeven van wat losse delen binnen een mum zat het hele gevaarte in een zak werd er nog ef een stok gereparreed met een stukie rubber en moest daarna de halve schuur worden leeg gehaald om het een plekkie te geven.
inmidels liep het tegen 5 ik was nog ef in de schuur wat andre kano plakjes aan het bij werken. maar volgends mario zat het er op en klom ik onder mijn heerlijke heete douch.

mijn kamer heeft een dergelijke afmeting dat ik eigenlijk alleen maar het tafeltje met de 2 stoelen bij de keuken gebruik. het banksel met tv plus de achterkamer heb ik nog niet betreden. het bed is met een trap naar boven waar ook een grote kast is te vinden .

na de douch bleek er visite van de boven buren het blijkt dus een soord van apartementen complexs waas mario en cristine een gedeelte van hebben gekocht de 2 genodigde kwamen van boven. met een heerijk avond eten en een pilsje was het erug gezz en ging ik voor mijn doen weer te laat naar me nest
de donderdag werd er begonnen aan de overkaping boven de deur maar moest er eerst groen licht worden gegeven door de andere bewoners. omdat het de voordeur betrof waar ok zij gebruik van maken. de vraag was hoe goedkoop gaan we het neer zetten wand het komt uit de algemene pot (this net nederland)
smiddag was er nog geen groen licht dus werd de uit de kluiten gegroeide klimplant weg gehaald en op vrijdag was ik vrij ivbm de herreniging van duitseland. kon ik dus ef mooi de elextrice water koker van een nieuwe bodem voorzien wand die had ik perongelijk op de gloeiende kookplaat gezet tijdens het uit de hand gelopen kopje thee van de eerste dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 1431
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: