waar is de... - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu waar is de... - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

waar is de...

Door: okkerse1.nl

Blijf op de hoogte en volg

11 Oktober 2013 | Filipijnen, Manilla

zoo de sneeu is ook al binnen er zijn dicht bij een aantal liften en nik zag een snow board in de schuur staan!! this alleen nog effe de vraag van wie die is. het huis heeft namelijk vier appartementen .
lol voor zover zoo goed geld hebben ze hier spullen ook trouwens ik ben niet toevalig bij een meubelmaker beland.  hij worsteld soms een beetje met het uit handen geven van een klus, dus dan doet die voor hoe ik gaatjes moet vullen tussen een kozijn met plurschuim, vervolgens spuit die alles pot dicht en geeft dan de spuit aan mij
zo nou jij!!
vervolgens zit ik dan ef aan de binnen kant van de kast wat overgebleven miniatuur gaatjes te voorzien van een pluimpje pleur, en zeg na een paar minuten zo he nog wat anders?? hoe zoo?? nou al klaar!! vraagt die dan lol
. ik heb de tuin al ondercontrole alleen nu sneewt het dus moeten we naar binnen lichte paniek na het schilderen van de deur
kut!! hij is all klaar?? wat nu??
kwa planing kan die ook nog wat hulp gebruiken. meestal gaat het een beetje op de okkerse manier, ja je kan wel ef kitten hier he de kit dus sta ik daar he je ook nog zoon kit spuit?? eeehhhhhhhhhhhee jaaa vervolgens verdwijnt die uit het zicht sta ik 10 minuten met die tube in me hand. na een half uur zit meneer op kantoor en de volgende dag zecht die ja ik heb er 3!!  (morgen nog is vragen waar ze zijn lol)
nou meestal verzin ik dan zelf wel wat dat werkt trouwns ook wand dan kom ik met iets van dat kan ik ook wel doen!! vervolgens sputtert die dan tegen en verzind dan terplekken een andere klus (ook goed lol)
zo opperde ik om de soort totempaal af te werken die gebruik ging worden voor het afdakje bij de voordeur (waar we nog geen toesteming van de andere bewoners voor hebben) dat ding is aaan elkaar gelijmt en moet nog worden afgewerkt.
de pleurschuim klus was namelijk de klus van de dag, maar die was al door hem gedaan binnen 5 minuten. Dus tja oweee ef sputteren ja je kan ook de muur stucken er moet een hoek profiel bij de deur. Als ik bezich ben komt cristine zijn vrouw de hal in “ owweee ik dacht dat jij ?? mmmmmmm ok (vrouwen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 43831

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: