ef wandelen met duitsers - Reisverslag uit Kempten (Allgäu), Duitsland van okkerse1 - WaarBenJij.nu ef wandelen met duitsers - Reisverslag uit Kempten (Allgäu), Duitsland van okkerse1 - WaarBenJij.nu

ef wandelen met duitsers

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2013 | Duitsland, Kempten (Allgäu)

ok weer 2 weken verder inmidels een kamergenoot met ambasade ervaring rijker een wekend op stap met de baas een overleden thee pot en een korte berg wandeling

het wassen was vanzelfsprekend mijn afdeling er stond een wasmecien in de badkamer had inmiddels al 2 keer was gedraaid en de hele badkamer behangen met kleding . na 2 weken vraagt cristine of ik nu al een keer wat te wassen had ?? ik zeg nou dat heb ik net gewassen zegt ze he ook wasmiddel dan?? wasmiddel?? andwoord ik enigsins verbaast na dat het is doorgedrongen fuck!! der moet ....ja nou je het zecht das waar ook der moet wasmiddel in ! cristine barst in lagge uit warop ik droog andwoord tsja ik kom uit een ei hoor na 2 jaar philipijnen en hand was .

de volgende dag is da dag van de koms van anita en andere workawayer waar ik mijn riante appertement me moet delen na het ondbeit word er gebeld en blijkt ze om half 10 voor de deur te staan dus werk ik als de sodemieter me brootje naar binnen om nog ef snel een stofzuiger door de tent te halen .. het viel mee!! alleen toen ik de afwas ef snel wilde weg werken sneuvelde de thee pot.

toen ik buiten was kwam cristine met anita aan wandelen na een korte kenismaken verdween ze naar binnen en was ik verder druk met hat maken van een scheufdeur, planken maken in de scheur ,verlichting op het achtertarras ophangen van gordijn reel afwerken van de bunker deur ,bij werken van , het perkje, de achtergev , het dak
de appel b , het hout bij de , en cristine die roept hij maakt nooit iets af! waanzin mag ets mee!! en ik word ook gek van dat die overal iets neer zet! na een korte inspectie van mij blijkt ze daar wel enigsins gelijk in te hebben . er is werkelijk geen plek rondom in in het huis onbenut zelfs de plek die ik had vrijgemaakt van en klimplant die tegen de dak gevel aan groeide was al weer bezet met planken en! zecht cristine waar ik ook gek van word iedere keer als die wat naar de sloop brenkt neemt die weer iets me terug wijzend op de parrasolvoed die we na de eerste lichting als gevonden briljand in de hanger hadden gegooid waar bij ik nog zo iets had je heb toch maar 2 parasols?

een korte wandeling op mijn vrije zondag
met een uitnodiging van een vrindin van cristine werd er een tocht uitgezet in oosterijk . met de ski lift naar de top om met de verekijker te zoeken naar de eetplek voor de bruns waar?. daar roopt mario die een duidelijke andere hoek aan hield met zijn verekijker waar??roep ik nogmaals terwijl ik hem een stuk lager houw onder het motto zo ver kan het toch niet zijn!! daar!!, wijst hij schuin omhoog nadat ik mijn bergrenst gebied nogmaals had afgezocht zonder rezeltaat roep ik 'geboren in ignoranse !! "laten we maar vort gaan!!. 2 half uur later komen we aan op een andere berg top . enigsins uitgeput kom ik aan maar haal me neus op als ze vraagt of het nog goed gaat! (laat me na tuurlijk niet door een stel duitsers op me kop zitten) wel lepel ik een bak soep naar binnen abfel stroble gebak in vanile sous 2 flessen water en 2 brootjes worst . met de aanbieding om de helft te betalen maar dat
hoevde niet van mario . de kabelbaan die vanaf het restaurand naar beneden ging gaf enigsins verlichting . tot ik te horen kreeg dat deze alleen was bedoeld om spullen boven te brengen. ik keek er nog ef voel wee gevoel naar maar het bakie was to echt te klein voor okkerse . nl dus also!! nog ef na genieten van me pisie wert er toch echt 2 en eeeeeeeeenn haaaaaaaallllfff uuuuuuuuur steil naar benden gelopen onder het motto je heb pas van ze gewonnen als je in de bus zit naar huis ....
toen we bijna benden waren kreeg ik weer wat praatjs en vroeg aan mario ef die voor de dinsdag nog een laag verf klusje in het vat had zitten hij zou kijken

hyken met duitsers weet waar je aan begind

anita
blijkt een aardige zelfstandige dame met een open denk wijze slank van postuur kort haar en van poolse afkomst en getroud met een brit ze blijkt veel te hebben gerijst en en net terug van een korte wandeltocht campio de compostella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Kempten (Allgäu)

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 43765

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: