trouwerij - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu trouwerij - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

trouwerij

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2014 | Filipijnen, Manilla

Ik druk me stop wats in als ik voor de lift duur staa

45 minuten later sta ik voor de ambasady

was nog ef lastig welke jeebny en waar moes ik er uit maar ik ben er

nog wel een dag te vroeg maar vol goede moet voor morgenn

Totale kosten voor proef

70 pesso

Daar begind hier het tarief van te taxi voor

Ik trakteer me zelf op een kop starbuxs koffie en salade

word vervolgd ...

Deel 2

De volgende dag houd ik het niet meer

en vertrek om 8 uur met de hele papier winkel richting de sm mal

Ik moest een schone onderbroek kopen wand daar was ik door heen

En om nou bij de ambasade met een viese dirk te gaan zitten vond ik niet gepast

Ok had ik een lange broek en nieuw shirt

hier in manilla is het een zweterige bedoening

Het plan was om vlak voor tijd me om te kleden

als ik teminsten een openbare wc ruimte kon vinden

Als ik aan kom is de mal dicht die opend om 10 uur

Ik eet wat loop wat rond om 12 uur ben ik 2 onderbroeken (dirk) rijker

en pak ik de jeeb naar de kruising vlak bij de ambasade

Daar eet ik wat in een grill restaurand oor een lichte lunce

Ik bestel tufu met ei kan niet veel mis mee dacht ik

Als de man met mijn porsie komt en het voor me word opgediend

zie ik inderdaat ei stuk of 5 Maar het is niet wat ik had verwacht

als ik hem open maak met me mes rold er een met veren en al gekookt jong kuikentje uit

Ik maak een hele lichte overwegeng om het te proberen

maar de oude vegetarierer kan het niet over zijn hart krijgen

me maag protersteert al vanaf het moment dat het werd neer gezet

Met moeite krijg ik de tufu weg en kan ik 3 kuikens open vouven

zadat het enigsins lijkt of ik er van gegeten heb

De naderhante verkleed partij roept ook al vragen op bij het personeel maar

Ik doe net of het de normaalste zaak van mijn wereld is

en loop in het zakelijke zwart weer naar buiten

Bij de ambasde moet ik me melden bij de reseptie ik kijg een label

En moet me rijbewijs inleveren

Op de 29 verdieping zit onze ambasade de ruimte is zakelijk kill

De meneer bij de deur geeft me een formulier

en wijst er op dat me telefoon uit moet

Als ik het heb ingevuld Pak ik me computer om te tekenen

maar ook dat blijkt niet te mogen

kijk ik om me heen er zitten 2 filipinos dames Achter mij

het vertrek heeft grote ramen die uitzicht geven over de stad makati

Voor me is de balie meet 2 ramen

een oudere zo te zien nederlanse man

is druk bezich vinger afdrukken te maken met elekrtonies aparaat

Nee andere links meneer

Klingt de stem van de dame door de mixrofoon achter glas

Niet te hard duwen

Niet te diep (lijkt de hostel wel dacht ik bij mezelf)

U ring vinger alstublieft

Nee die andere

Nee ..

De vrouw achter het scherm blijft geduldig

De man moet gaan zitten zijn jongere vrouw is nu aan de buurt

5 minuten later moet het hele geburen weer opnieuw

Dan komt er een lange jonge blonde man binnen met een philipina dame

Ze nemen plaats tegen over mij

Ik overweeg een gesprek aan te knopen

maar hij is nog al druk aan het praten met zijn vrindin

Ik moet naar de wc de enige andere duur is dicht en er staat op

Stilte graag

exsame ruimte voor emigranten (in het engels)

Ik meld me bij de beveiligings man die me verwijst naar de gang

Als ik terug kom heeft de blonde man een gesprek aangeknoopt

met een van de dames

Ze zitten nu gezamelijk te kletsen op de achterste bank

Hij moet zich nu melden bij het raam

Wat is u naam .?

Kris

Waar voor komt u

Leagal capasite foor meridige ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 43761

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: