trowerij - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu trowerij - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

trowerij

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2014 | Filipijnen, Manilla

ik glip naar binnen en ga zitten aan rond tafeltje met me tablet en kaart bij de hand

en trek een serverder aan ze stropdas

Weet jij hoe ik met een jeebny hier kan komen

wijzend naar de plek waar de ambasade staat

Hij kijkt aandachtig naar de kaart

die ik druk in en uit zoom

Het blijft stil

ik kijk hem aan

en hij zecht !. ik ben hier niet bekend!

wacht even ik haal me maniger!

Voor ik wat kan zeggen is hij druk aan het roepen

en zitten de andere tafeltjes mijn kant op te kijken

De maniger komt naast me zitten

hij lijkt vol zelf vertrouwen en geintreseert

Wat kan ik voor u betekenen??

Als ik de zefde fraag stel met het zefde in en uit zoomn van de ambasade plek

ZEcht hij

Waar kom je van daan ?

Ik moet even kijken zoom uit en dergeer me vinger naar de hoek van het scherm

daar!! hostel fort

Hij kijkt aandachtig en zecht

Je kan een taxi nemen!

Ik zucht niet zichtbaar

Er staan hier rijen jeebnys voor de deur dus vraag ik nog een keer

Is er nog een andere manier .?

Taxi !! zecht hij antusiast

Waar moet je naar toe??

Ik zeg rohas impire bulding

Ja ja gewoon ef adres door geven aan taxi shoufeur hij weet de weg

Ik zie dat er niets anders uit komt dan taxi

dus ik bedank hem vriendelijk voor het advies

En begeef me weer naar buiten

Mijn 2 poging verliep al beter ik liep voor straf het met de jeeb gerden stuk terug

en vervolgde mijn weg de andere kant op tegen het verkeer in

bij de hostel zijn stuk of 5 snelwegen vlak voor de deur

2 gaan er naar rechts , oversteken onmogelijk

2 gaan er omhoog en verdwijnen

de 2 daar achtrr gaan volgens mij de andere kant op maar zijn niet te zien

Ik besluit door te lopen en kom terecht bij een ovrer pas (een loop brug over de snelweg ) met metro station (owe hebben ze die hier ok)

Bij na vraag blijkt het 1 spoor te zijn en 2 richtingen kan niet missen

ik vraag om een dag kaart maar die bestaat niet

waar wil je heen?

das goei vraag

ik doe een stap achter uit en trek een bedenkelijk gezicht

Cetrum!! roep ik

ayala .?zecht de mevrou vrindelijk

klinkt bekend!! van de heb ik ergens gezien op de kaart

dus ik neem een enkeltje wand heb geen andere keuze

ik loop naar de poortjes stop het kaartje er in en loop door

vervolgens word ik op me schouders getikt door atente jonge man

blijkt dat dat kaarje er dus ok weer uitkomt

beneden staat de metro al klaar ik stap in en als hij boven de grond komt zie ik bekende gebouwen namelijk de zelfde als vanochtent kut ik ga de verkeerde kant op

Bij het volgende station ga ik er weer uit ik vraag om een metro kaart maar die bestaat niet

(tis ok maar 1 spoor) hij vraagt weer waar ik naar toe ga als ik ayala roep zecht hij gewoon andere spoor nemen 2 halte .

In ayala loop ik wat rond en loop perongelijk de sm mal binnen

wifi hebben ze niet en omdat ik geen idee heb hoe ik verder moet

gaat ik maar weer terug om op internet te kijken waar ik was en wat is de volgende stap

In me hostel blijkt dat de mal waar ik was in de goede richting

er is daar een splitsing de me bijna bij de ambasade zou kunnen afzetten

Ik maak fotos op mee foon van het kaartje schrijf het adress op van de ambasade

Ik druk me stop wats in als ik voor de lift duur staa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 43758

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: