vervolg - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van okkerse1 - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: okkerse.nl

Blijf op de hoogte en volg

25 September 2014 | Filipijnen, Manilla

Hij moet zich nu melden bij het raam

Wat is u naam .?

Kris

Waar voor komt u

Leagal capasite foor meridige ...

Mijn oren spitsen zich

Hij vraagt hoe lang het nog gaat duren

Hij wacht al sins 12 uur

Guduldig roept de dame nog een keer dat het ter beordeling is

Als hij weer langs loop grijp ik mijn kans

Ter beorddeling vraag ik hem .?

Ja hij komt tegen over me zitten

Ze kunen de texst op een van haar stukken niet goed lezen

Nu is het terbeordeling

Hij zecht vroeger deden ze alles via tiepmacien

Volgens mij is het prima leesbaar

maar tis dan maar net welke miep met welke jampotglazen

er tegen over je dat papier zit te beordelen of zij er ook zo over denkt

En dat duurt al vanaf 12 uur roep ik

Ne zecht hij vanaf gister 12 uur

Hij wil nu weten warom ik hier zit

ik krijg nog net de kans om te ropen voor het zelfde papiertje

Als ik word omgeroepen

Ik verchijn bij het zelde raam

En krijg de zelfde vragen als de jonge voor me

Schuif ondertussen de papieren onder het raam door

Al snel heeft ze gezien dat mijn papieren volgens haar in orde zijn

Maar die van me vrinding zijn niet geoutorizeerd door de dfa

Ok zijn ze niet goed leesbaar beide stukken worden niet goed gekuurd.

Er word nog eens zeer kritich naar die van mij gekeken

nog een keer gebeld met nederlanse ambasy

Dan de difinitiefe goedkuring ze kijkt me aan met een glimlach

die van jou zij goed!

Die van je vrindin moeten worden geoutorizeerd

en in haar geborteplaats tabina te worden overgezet

Via a1 formulier

Ze bied aan om mijn vrindin de bellen om het haar uit te leggen

ik grijp de kans en geef haar het nummer

Ik voeg me nu bij de andere we zijn inmidels samen geklonterd

op de achterse bank

Er is een andere dame bij die ik tussen de bedrijven door

uit het exsame hok zach komen

Ik vraag haar hoe het ging ze zecht hier een cursis te hebbeb gevolgd

maar dat het onzettend moeilijk is

Haar vriend zit in nederland ze heeft een cursis hier gevolgd

betaald door haar vriend ongeveer 700 euro

Exsame koste 300

Ben je al in nederland geweest ?

Ja zecht ze 2 keer op tourist visum was binnen 2 dagen geregeld

He zech ik daar staat 3 naanden voor!,

Zij zecht

mijn vriend vond dat ook al erg snel

De jonge man kris

Hij vraagt en??

Ik zeg tja niet goed mijn papieren zijn prima

maar die van haar zijn afgekuurt missen een stempel

Er stond op de cite geleagalizeers/outorized

Dus wij dachten 1 van die twee is goed

Moet dus allebij

We kijken er samen naar

tja zegt hij dfa this allemaal lekker duidelijk

Als ik er na kijk kan ik het wel lezen roep ik vertwijfeld

Tja miep met e jam pot welke bril heeft ze deze keer megenomen

Nou ja 1 positief punt ik mag in ieder geval hier in de filipins trouwen

Zeg ik

Kris ,- met wie dan?

Met me zelf

Ik wissel e mails uit met kriss en met maike die het exsame heeft gedaan

Bijde zeer berijd , je weet nooit waar het goed voor is

Ik neem afschijd en voeg me naar beneden daar moet ik me pasje inleveren

Na veel gezoek kan ik deze niet vinden

Ik begeef mee weer naar boven waar kris opkijkt

als ik de ruimte weer binen kom

Ik hou het pasje omhoog die ik op tafel had laten Iigen

Hollander roept hij ken niet missen

Enmaal buiten heb ik 8 oproepen gemist allemaal van mijn vrindin

ik spoed me naar een ruimte om te bellen

Als ik wil bellen gaat me telefoon weer

Ik neem op

beeeeeeeee !!!!!!!! (koos naam)

Ze hebben gebeld!! maar ik begrijp het niet goed!

Ruistig zeg ik .. wat begrijp je niet?

Ja ik heb geprobeerd om het gesprek op te nemen

maar kon de opneem funktie niet vinden

Sorry beeeeee!

Mijn moeder is nu naar tabina voor outorisatie!!

Ik zeg

die 2 gele oficele dokumenten moeten worden geoutorizeerd

En lesbaar worden gemaakt door middel van a1 formulier

Owweee ok bee!,

En jou naam moet volledig ok je tussen naam niet benelyn b

O what do we do nou??

Ik wacht hier op de papieren

En laat de vlucht morgen gaan

Maar beee het duurt 3 dagen voor ik het hier heb!!!

dan moet het nog naar manilla !!!

Zoek uit wat het gaat kosten beeee !

Intussen weet ik genoeg

Ik zeg laat me ef ik gaat terug naar het hotel

Ik Was de jolibee in gelopen en zat in een net gedweilde hoek met groot bort

Dont sit hier!!

Mijn papier winkel uitgebrijd over de tafel bezaait

Ik spreek je als ik weer terug in de hostel ben

Ok beeeeee love you!!!

Love you too baby dont worry

In de hostel was ik een vreemde haan

Als idereen op ze nest lag liep ik in een mall als ik lag te pitten

Zat de witte reet op een barkruk

Dus heb daar niet zo veel aan gehad wel veel gehoord

Hoop ego en zag je me gister ef lekker ....

Ach word dagje ouder gelukig

Ik hou je op de hoogte word zeker vervoglt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 3230
Totaal aantal bezoekers 43752

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 06 December 2011

my only one lady

01 Oktober 2013 - 30 November -0001

workaway

Landen bezocht: